جایگزین مسیر

رسمی:مورینیو قرارداد خود را با باشگاه تمدید کرد

by | بهمن , ۵ , ۱۳۹۶

رسمی:مورینیو قرارداد خود را با باشگاه تمدید کرد

پایگاه هواداران منچستریونایتد – ژوزه مورینیو قرارداد خود را با باشگاه تا سال ۲۰۲۰ تمدید کرد.در این قرارداد بندی گنجانده شده که میتواند یک سال دیگر نیز(یعنی تا سال ۲۰۲۱) تمدید گردد.

مورینیو با بردن جام اتحادیه در اولین سال حضورش در باشگاه تبدیل به اولین مربی در تاریخ باشگاه شد که توانسته در اولین سال حضورش در باشگاه جامی معتبر را ببرد.او همچنین فصل قبل موفق شد تنها جامی که باشگاه آن را فتح نکرده بود،یعنی لیگ اروپا،را کسب کند.ادد وودوارد مدیر اجرایی یونایتد در مورد تمدید قرارداد مورینیو عنوان کرد:

ژوزه به تفاهمات بسیار خوبی با باشگاه دست یافت و قراردادش را حداقل تا سال ۲۰۲۰ تمدید کرد.سطح کاری و حرفه ای گری او بسیار خاص است و او توانسته در مدت سرمربیگری خود در باشگاه،بازیکنان جوان بسیار زیادی را از آکادمی به تیم اصلی بیاورد.او باخودش انرژی و اهداف مهمی را به باشگاه آورده و من مطمئنم او به کسب نتایج خوبش برای باشگاه و برای هواداران ادامه خواهد داد.

مورینیو هم در این باره گفت:

من از این که سرمربی منچستریونایتد هستم بسیار مفتخر و سرشار از غرور میباشم.میخواهم از مالکان باشگاه و آقای وودوارد بسیار تشکر کنم زیرا ارزش سخت کار کردن های مرا درک کردند.من از اینکه آنها مرا سرمربی مناسبی برای ادامه ی راه باشگاه تشخیص داده اند بسیار خوشحالم.

ما به استاندارد های بسیار بالایی رسیده ایم و سه جام را در یک فصل برده ایم.این ها اهدافی هستند که باشگاه هایی که من سرمربی آنها هستم،همیشه باید دنبال کنند.ما در حال آماده کردن شرایط برای تبدیل شدن به یک تیم عالی در آینده هستیم.

همچنین باید از همکاران و بازیکنانم بسیار تشکر کنم.بدون تلاش آنها،این اتفاق رخ نمیداد.من عاشق بازیکنانم هستم و بسیار عالیست که ما حداقل سه سال دیگر نیز با یکدیگر خواهیم بود.

باید صحبت هایم را با تشکر ویژه از هواداران به پایان برسانم.آنها باعث شدند که من خیلی زود حس کنم در خانه هستم.تکرار میکنم،سرمربی منچستریونایتد بودن برای من افتخار بسیار بزرگیست و من واقعا از این بابت خوشحالم.

۰ Comments