جایگزین مسیر

رسمی : کاگاوا به دورتموند بازگشت

by | شهریور , ۹ , ۱۳۹۳

این هافبک تهاجمی که دو سال پیش از دورتموند به منچستر یونایتد پیوسته بود , به دورا ن حضورش در الدترافورد پایان داد و مجددا به دورتموند بازگشت.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد –بورسیا دورتموند تایید کرد که شینجی کاگاوا هافبک تهاجمی منچستر یونایتد با قرار دادی چهار ساله به این تیم بازگشت.

این ملی پوش ژاپنی در زمان حضور دو ساله خود در الدترافورد پیشرفتی نداشت و در طول تابستان همواره شایعات بازگشت او به دورتموند شنیده می شد.

در آستانه بسته شدن پنجره نقل و انتقالات , دورتموند این انتقال را با مبلغ نا مشخصی – بر طبق گزارش ها 8 میلیون یورو – تایید کرده و مایکل زورک مدیر ورزشی دورتموند تاکید کرد که این باشگاه از فرصت بدست آمده برای باز گرداندن این بازیکن استفاده کرده است.

زورک به سایت رسمی باشگاه دورتموند در روز یکشنبه گفت :

” در چند روز گذشته برای اولین بار ما شانس خود را برای به خدمت گرفتن کاگاوا از منچستر یونایتد امتحان کردیم. برگردادندن استعداد ها به نفع ما خواهد بود و موفقیت را برای به ارمغان خواهد آورد. “

یوآخیم واتزکه رییس دورتموند نیز به همان اندازه از بازگردندادن کاگاوا خوشحال بود. او گفت :

” شینجی کاگاوا یک بازیکن خلاق با تکنیکی ناب است که می تواند نتیجه بازی را در یک لحظه تعیین کند. او می خواست به دورتموند برگردد و ما مطمئن هستیم که با گذشت زمان او می تواند به همان سطح دو سال پیش برگردد. “

کاگاوا نیز مانند نوری شاهین پس از انتقالی شکست خورده از دورتموند به خارج از آلمان , مجددا به باشگاه سابقش بازگشت. کاگاوا گفت :

” من در روز جدایی ام از دورتموند گفتم که می خواهم با رفتن به لیگ برتر , یک رویا به حقیقت بپیوندد. ولی اکنون خوشحالم که به دورتموند بازگشتم. دورتموند تیمی بزرگ است و اینجا جوی فوق العاده با هوادارانی منحصر به فرد دارد. افتخار می کنم که آنها مرا فراموش نکردند و می توانم دوباره جزیی از آنها باشم. “

۰ Comments