جایگزین مسیر

رقابت یونایتد با 3 تیم انگلیسی دیگر برای وینگر فرانسوی

by | اردیبهشت , ۴ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد.آنتوین گریزمان که توجه خیلی از باشگاه های اروپایی را به خود جلب کرده امکان دارد در تابستان آتی به انگلستان منتقل شود.

این وینگر 23 ساله اهل فرانسه هدف چندین باشگاه انگلیسی از جمله من یونایتد,لیورپول,آرسنال و اورتون می باشد و برای خرید وی در تابستان تلاش خواهند کرد.

گریزمان در این فصل با لباس سوسیداد عالی کار کرده است و این قابل درک است که این تیم اسپانیایی به پیشنهاد های حدود 20 میلیون پوند گوش خواهد کرد.

تیم پاری سنت ژرمن پس از اینکه دیدیر دشام گریزمان رو به تیم ملی دعوت کرد معتقد بود می تواند او را به خدت بگیرد و بعضی از روزنامه ها خبر از توافق بین طرفین می دادند ولی این خبر بسیار سریع توسط وینگر سوسیداد رد و تکذیب شد.

گریزمان در حال حاضر خود را برای حضور در جام جهانی و سفر به برزیل آماده می کند.

آرسنال نیز یکی از تیم هایی است گریزمان را می خواهد و ممکن است به علت هم وطن بودن گریزمان و ونگر این انتقال صورت گیرد ولی به نظر می رسد تمرکز سرمربی توپچی ها در پنجره ی نقل و انتقالات تابستانی یک مهاجم مرکزی است.

گریزمان در دوران حضور مویس یکی از اهداف یونایتد بود و ولی پس از اخراج وی آمدنش به منچستر به مربی جدید یونایتد بستگی خواهد داشت و اگر جانشین مویس او را بخواهد سران یونایتد می توانند با دادن پیشنهاد حدود 20 میلیون پوندی سران سوسیداد را راضی به جدایی وی از این باشگاه کنند.

۰ Comments