جایگزین مسیر

رقابت یونایتد و لیورپول بر سر بارکلی با 38 میلیون پوند

by | اردیبهشت , ۱۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-دو باشگاه منچستر یونایتد و لیورپول به هافبک اورتون راس بارکلی لینک شده اند و مارتینز احتمال دارد با فروش او در تابستان بازیکنان مورد نظر خود را برای فصل بعد جذب کند.

به گزارش دیلی میل مارتینز تایید کرده است مبلغ پیشنهاد لیورپول برای بارکلی بسیار کم است و این بازیکن تابستان به هیچ تیمی نمی رود و سالیان سال در اورتون باقی می ماند ولی این بازیکن با مبلغ 38 میلیون پوند به دو تیم لیورپول و یونایتد لینک شده است گفته می شود هر دو باشگاه لیورپول و منچستر یونایتد می خواهند تمام تلاش خود را انجام بدهند تا این بازکن را جذب کنند و برخی ها معتقد هستند این پیشنهاد از سوی سران اورتون رد خواهد شد.

مارتینز نشان داده است که به فروش او راضی نیست و این مربی اسپانیایی اینطور می گوید:ما همه چیز را می دانیم و مجبور نیستیم بازیکنان خود را به فروش برسانیم.

ما زمانی او را به فروش می رسانیم که تیم قوی شده است و با پول فروش او بازیکنان دیگری به خدمت بگیریم چیزی که در باشگاه فوتبال مهم است این می باشد که شما مجبور نیستید بازیکن خوب خود را به فروش بگذارید این چیزی نیست که اتفاق بیفتد.

او درباره بارکلی گفت که باشگاه های خواهان بارکلی باید رقم پیشنهادی خود را در تابستان آینده ارائه بدهند.

او ادامه داد:موفقیت ما در این فصل به بازیکنان جوانمان برمیگردد آنها باعث شدند که اورتون نتایج خوبی کسب کند.

برای من جالب است که ببینید که استونز و بارکلی چه پیشرفتی کرده اند آنها عالی هستند و ما این کار را ادامه خواهیم داد تا به موفقیت بهتری دست پیدا کنیم.

با این وجود بعد از رفتن مویس و فلینی اورتون شانس حضور در لیگ قهرمانان سال آینده را دارد و حتی می تواند در لیگ اروپا حضور داشته باشد و آنها می خواهند برای فصل آینده تیم خود را قوی تر کنند و با تیم بهتری پا به مسابقات بگذارند با این حال آنها هنوز شانس حضور در لیگ قهرمانان سال آینده را دارند که برای بازیکنان مخصوصا بارکلی می تواند مهم باشد.

۰ Comments