جایگزین مسیر

رود گولیت معتقد است فن خال در یونایتد موفق می شود

by | تیر , ۱۱ , ۱۳۹۳

لوئیز فن خال هم اکنون تیم ملی هلند را برای بازی شنبه شب برابر کاستاریکا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آماده می کند, اما تمام تمرکز او پس از این رقابت ها بر روی منچستریونایتد خواهد بود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از سقوط شیاطین سرخ به رتبه هفتم جدول لیگ برتر در فصل گذشته, #فن_خال باید دست به بازسازی بزرگی در ترکیب یونایتد بزند.

رود #گولیت نیز به خاطر تجربه مربیگری در چلسی و نیوکاسل با آگاهی کامل از فشاری که روی هم وطن 62 ساله اش وجود دارد, احساس می کند که تجربه و رویکرد درست فن خال می تواند آینده خوبی برای یونایتد به ارمغان بیاورد.

گولیت به اسکای اسپورت گفت:

او توانایی هایش را در بارسلونا به همگان ثابت کرده است, او همچنین این مسئله را در بایرن مونیخ نیز ثابت کرده, به همین خاطر تنها کاری که باید بکنید این است که به او فرصت بدهید

کار سختی خواهد بود, بخصوص با حضور خبرنگاران انگلیسی. من بی صبرانه منتظر اولین کنفرانس خبری او هستم. او شخصیت خاصی دارد, مربی بسیار خوبی است و می داند چطور تیم را آماده کند, او می داند چکار باید انجام دهد و امیدوارم که عملکرد خوبی در منچستریونایتد داشته باشد. ما همه عملکرد او را دنبال خواهیم کرد.

او هر کاری که بخواهد انجام می دهد, پس تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که او را همانطور که هست بپذیرید. او گاهی اوقات بسیار پرخاشگر می شود, اما اگر شما با این روش به پیروزی برسید, چرا از این شیوه استفاده نکنید؟

این ستاره سابق هلند, بازی های تیملی انگلستان را نیز در جام جهانی مشاهده کرده است درباره عملکرد سه شیرها اینگونه صحبت می کند.

او معتقد است که سیستم پرورش جوانان در انگلستان به تغییرات اساسی نیاز دارد و به تعداد بیشمار بازیکنان خارجی در لیگ نسبت به بازیکنان بومی اشاره می کند.

گولیت معتقد است این دو عامل, دلایل اصلی عدم موفقیت انگلستان در جام جهانی می باشد.

هویت شما کجا است؟ شما هویت خود را خیلی سال قبل به دور انداخته اید.

به همین دلیل شما باید هویت خود را پیدا کنید. این کار را با سیستم پرورش جوانان آغاز کنید, با پرورش کودکان, بازی های رقابتی را با دیگر باشگاه ها فراموش کنید.

بزرگترین مشکل شما در مهمترین بخش زمبن قرار دارد, یعنی بازیکنان, بازیکنانی که تنها خارجی ها هستند.

دروازه بانان 5 تیم برتر لیگ خارجی هستند, در دفاع نیز همه بازیکنان خارجی هستند, در خط هافبک یک خارجی بازی می کند. بعد می بینید که شما بازیکن شماره 10 دارید که پشت مهاجم بازی می کند و آن هم خارجی است و حتی مهاجم تیم هم خاجی است.

شما در نقاطی که ستون تیم ملی را تشکیل می دهند تنها از خارجی ها استفاده می کنید.

۰ Comments