جایگزین مسیر

روزنامه ها : ده حیا به شایعات پایان داد

by | فروردین , ۲ , ۱۳۹۲

روزنامه سان – داوید ده حیا دیشب قول داد که بارسا را ساکت کند و در منچستر بماند.

سنگربان شماره یک شیاطین سرخ اخیرا برای جایگزینی ویکتور والدز به باشگاه بارسلونا لینک شده .ستاره منچستر یونایتد گفت :” من میدانم که چیزهایی گفته و نوشته شده ، اما من قرارداد دارم.من در منچستر خیلی خوب هستم.این فقط اسم من نیست که پدیدار میشود.والدز در بارسا هنوز دربازه بان است و مادرید زادگاه من است،یک روز دوست دارم به آنجا برگردم.اما اکنون من امیدوارم برای مدتی طولانی در منچستر بمانم و جام های بسیاری را ببرم.”

این بازیکن 22 ساله از زمان پیوستنش به منچستر انتقادات زیادی را متحمل شده و از این رو از سرالکس فرگوسن به خاطر کمک هایش برای مقابله با این انتقادات تمجید میکند.

او افزود :” سرالکس بیشتر از یک سرمربی است.او همه چیز را در تیم کنترل میکند.او برای همه کسایی که به باشگاه می آیند یک پدر است. به همین خاطر او بهترین است.”

ضمن اینکه همین روزنامه به مصاحبه دیشب رابین ونپرسی علیه یوفا پرداخته.متن کامل مصاحبه

شایعات بیشتری در روزنامه دیلی میل آمده که در آن گفته شده یوونتوس در صورت شکست خوردن در خرید لویزسوارز، پیشنهادی برای حاویر هرناندز آماده میکند.

روزنامه میرور هم گفته که اندرس لیندگارد در تابستان منچستر را ترک خواهد کرد تا بتواند بازی های بیشتری انجام دهد.

بیشتر روزنامه های امروز نیز به گلزنی ویلفرد زاها برای تیم ملی زیر 21 ساله های انگلیس پرداخته اند.در این بازی انگلیس با درخشش زاها 3-0 تیم زیر 21ساله های رومانی را شکست داد.

۰ Comments