جایگزین مسیر

روش های تمرینی لوئیس فن خال مشخص شدند.

by | شهریور , ۱۹ , ۱۳۹۴

روش های تمرینی لوئیس فن خال مشخص شدند.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – گزارش های مختلفی آمده است که بازیکنان یونایتد در برابر روش های سفت و سخت لوئیس فن خال ایستاده اند. بفرمائید … این هم روش تمرینی او از زبان خودش!

چه چیزی باعث شده که بازیکنان یونایتد آن را سختگیرانه بنامند؟ جواب ساده است!! لوئیس فن خال به طور کامل به همه  جزئیات توجه می کند.

خوب چگونه این مربی هلندی تیم خود را آماده بازی می کند؟

در مصاحبه فصل پیش لوئیس فن خال با روزنامه تلگراف با دقت کامل پروسه و روش خود را توضیح داد. روشی که وین رونی و مایکل کریک از آن انتقاد کردند.

عملکرد فن خال برای رویارویی با حریفان:

آماده سازی بازیکنان با آنالیزور باشگاه شروع می شود. پاول براند کسی است که به آنالیز حریفان می پردازد و تصاویر را با مارسل بوت (دیگر آنالیزور باشگاه) به خوبی انتخاب می کنند. (هر کدام مسئول آنالیز یکی از تیم ها هستند.)

مارسل بوت کسی است که دو هفته قبل به مشاهده بازی تیم حریف می رود، چرا که معمولاً ما در شرایط یکسانی (بازی در خانه یا خانه حریف) در برابر آن تیم قرار می گیریم.

رایان گیگز یک ارائه از تصاویر آنالیزی مارسل بوت و پاول براند برای بازیکنان خواهد داشت.

تاکتیک ها:

سپس ما بر اساس آنالیزهای صورت گرفته به بحث و تبادل نظر در مورد تاکتیک های بازی می پردازیم.

روز بعد این تاکتیک ها برای بازیکنان ارائه می شود. گیگز این کار را انجام می دهد. بنابراین بازیکنان بار دیگر دور هم جمع می شوند و ما برای آنها این تاکتیک ها را مشخص می کنیم. سپس به زمین بازی می رویم و با تشکیل دو تیم ۱۱ نفره به مرور تاکتیک ها می پردازیم. رایان گیگز تیم حریف را مربیگری و آنالیز می کند.

در زمین تمرین:

آلبرت استویوِنبرگ (Albert Stuivenberg) مربی تیم من است. سپس ما روش های مختلف را تمرین می کنیم.

ما هر جلسه تمرینی را فیلم برداری می کنیم و در جلسه بعدی با هر بازیکن به صورت انفرادی دیدار می شود.

آلبرت تصاویر تمرین و بازی های قبلی را انتخاب می کند تا بتواند روش و برنامه های ما را به خوبی به بازیکنان توضیح دهد.

ضربات آزاد:

۲۵ دقیقه ما به تمرین ضربات آزاد می پردازیم. باز در یک ملاقات عمومی به آنالیز آن تمرین می پردازیم. در این تمرین من نیز بازیکنان را چک می کنم. همچنین فرانس هوئک، مربی دروازه بانان، نیز بازیکنان را چک می کند. ما بازیکنان را انتخاب می کنیم تا به صورت مستقیم یارگیری کنند و ۲۵ دقیقه به این تمرین ادامه می دهیم.

یک جلسه همگانی دیگر:

در هتل باز ما یک بار دیگر برای مرور و فهمیدن آنچه که از بازیکنان می خواهیم، دیدار خواهیم داشت و بعد از آن یک دیدار انفرادی نیز خواهیم داشت. من به تنهایی در هتل یا دفتر خود با بازیکنان، نه با تمامی بازیکنان، دیدار خواهم کرد. این بستگی به نحوه تمرین و عملکرد آنها خواهد داشت.

پس از بازی:

روز پس از بازی، آلبرت استویونبرگ، صحنه های مهم بازی را گزینش می کند. ما به ارزیابی بازی می پردازیم. من این بار بازی را از دریچه دید آلبرت نگاه می کنم.

ارزیابی بازی معمولاً بیشتر طول می کشد؛ زیرا صحنه های زیادی وجود دارد. ولی آنالیزهای پیش از بازی گاهی اوقات به ۲۰-۲۵ دقیقه می رسد. باز یک دیدار دیگر با بازیکنان برگزار می شود.

کادر فنی باید به سختی کار کنند. بازیکنان هم باید به سختی کار کنند وگرنه برای بازی انتخاب نمی شوند.

۰ Comments