جایگزین مسیر

رونی : اسکولز خیلی ها را در یونایتد ناراحت کرده است

by | خرداد , ۲۴ , ۱۳۹۳

وین رونی می گوید پل اسکولز وقتی گفت که دورانِ خوبِ مهاجم انگلیس گذشته است، افراد زیادی را در منچستریونایتد ناراحت کرد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – اسکولز در کنار رونی برای 9 سال در اولدترافورد بازی کرد، اما اخیراً مدعی شد که قدرت این بازیکن 28 ساله ممکن است رو به افول باشد.

رونی می گوید این اظهارنظر اسکولز برایش “عجیب”  بود. مخصوصاً وقتی که هافبک سابق بخشی از کادر مربیان در پایان فصل گذشته بود.

اما فوروارد انگلیس خوشحال است کسانی که قرارداد جدیدی با او در فصل پیش امضا کردند با عقیده ی اسکولز موافق نیستند.

رونی به اسکای اسپورت گفت : ” مطمئنم او (اسکولز) خیلی ها را در منجستریونایتد ناراحت کرده است، چون آن ها من را شایسته ی امضای قرارداد جدید با باشگاه می بینند. بنابراین واضح است که آن ها عقیده ی متفاوتی نسبت به چیزی که اسکولز گفته است داشته باشند.”

کاپیتان انگلیس استیون جرارد در جریان آماده سازی تیم برای جام جهانی درباره ی این صحبت اسکولز از رونی حمایت کرده بود، اما رونی از انتقاد عمومی درباره ی اسکولز خودداری کرده است.

رونی اضافه کرد : ” یک مقدار عجیب بود، باید صادق باشم، اما او نظر خودش را دارد و حق این کار را هم  دارد.

من با این (حرف ها) موافق نیستم، اما شاید او بهترین بازیکنی ست که تابحال کنارش بازی کرده ام، به همین خاطر نمی خواهم به عنوان یک بازیکن از او بدگویی یا عیب جویی کنم، اما با گفته هایش موافق نیستم.

حتم دارم که او دلایل خودش را برای گفتن این حرف ها دارد.”

وقتی از رونی پرسیده شد که آیا اسکولز با او تماس گرفته تا دراین باره توضیح دهد گفت : ” نه. او بازیکنی عالی در من یونایتد بوده است، اما من هرگز شماره تلفن او را نداشته ام و او هم هرگز شماره ی من را نداشته است. “

۰ Comments