جایگزین مسیر

رونی احتمال حضورش در لیگ ایتالیا در آینده را بعید دانست

by | فروردین , ۱۱ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – رونی احتمال حضورش در لیگ ایتالیا در آینده را بعید دانست.

وین رونی کاپیتان تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد از علاقه اش به لیگ برتر گفت و احتمال انتقال ش به سری آ را بعید دانست.

رونی که تمام دوران حرفه ای فوتبالش را در بالاترین سطح فوتبال انگلستان توپ زده و 11 سال اخیر آن در منچستریونایتد بوده است دوشنبه وارد شهر تورین شد تا در بازی دوستانه دو تیم انگلستان و ایتالیا در استادیوم یوونتوس به میدان برود.

در یک کنفرانس خبری ، از این بازیکن 29 ساله پرسیده شد که آیا آینده اش را در یک باشگاه ایتالیایی میبیند یا خیر ؟ رونی پاسخ داد :

من عاشق بازی کردن در لیگ برتر هستم ، در گذشته عادت داشتم بازیهای گابریل باتیستوتا برای فیورنتینا را تماشا کنم اما فکر نمیکنم که روزی در ایتالیا بازی کنم.

همچنین از رونی پرسیده شد که علاقه مند به بازی کردن در کنار چه بازیکنی بوده است که هرگز شانس بازی کردن با او را نداشته است ؟

رونی پاسخ داد :

فکر میکنم باید بگویم آلن شیرر چون زمانی که کودک بودم همیشه او را تحسین میکردم . من عاشق سبک بازی او بودم او یک گلزن واقعی بود همانطور که رکوردش نیز این را نشان میدهد.

دلم میخواست میتوانستم بعنوان یک مهاجم زوج او باشم تا بخوبی با او کار کنم.

روی هاجسون سرمربی انگلستان تاکید کرد که رونی برابر ایتالیا در کنار ستاره تاتنهام هری کین بازی را آغاز خواهد کرد. هری کین اولین گل ملی اش را در بازی گذشته مقابل لیتوانی بعنوان بازیکن تعویضی به ثمر رسانده بود.

۰ Comments