جایگزین مسیر

رونی: اسمالینگ در بین بهترین های جهان قرار دارد

by | آبان , ۴ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد-وین رونی کاپیتان منچستر یونایتد در تازه ترین مصاحبه اش به ستایش از کریس اسمالینگ پرداخته است و معتقد است این بازیکن در بین ۳ دفاع برتر دنیا قرار دارد.

این یک صحبت بسیار ارزشمند از کاپیتان می باشد اما اسمالینگ در ۱۸ ماه گذشته شرایطش به کلی تغییر کرده است و بدون شک زیر نظر لوییس ون گال به این فرم عالی دست پیدا کرده است.

در برنامه هفتگی باشگاه این هفته رونی مصاحبه ای انجام داده است و زمانی که از رونی درباره شرایط عالی اسمالینگ سوال شد که آیا تحت تاثیر عملکرد او قرار گرفته است , کاپیتان انگلیسی بدون هیچ تعللی جواب این سوال را داد.وین به United Review گفت:

بله اینطور است.او باورنکردنی است و برای من او بازیکن با ارزشی تلقی می شود و جز بهترین های دنیا می باشد.

او جز سه دفاع برتر جهان می باشد.من فکر می کنم که او برای این صحبت کاملا خوب باشد!او یک بازیکن بزرگ می باشد و در حال پیشرفت می باشد تا در خط دفاعی به یک رهبر تبدیل شود.این فوق العاده می باشد به دلیل اینکه هم در یونایتد و هم در انگلستان بازی می کند و امیدوارم این عمل را ادامه دهد و او می تواند به ما کمک کند تا به موفقیت دست پیدا کنیم.

در سوی دیگر از مصاحبه اختصاصی رونی , وی درباره آنتونی مارشال که به تازگی به یونایتد ملحق شده است و در در یک کشور جدید و با یک فرهنگ جدید حضور دارد به صحبت پرداخته است.این بازیکن فرانسوی در ۱۰ بازی که برای تیم لوییس ون گال انجام داده است توانسته ۵ گل به ثمر برساند.رونی توضیح می دهد:

من فکر می کنم او باورنکردنی است.طوری که او به منچستر آمد و آغازی که داشته است.فراموش نکنید او هنوز یک پسر جوان می باشد و از خانواده جوان خود به دور می باشد و شروعی که او داشته است سزاوار ستایش بیشتری می باشد.

شما می توانید ببینید که او چقدر بازیکن خوبی می باشد و ببینید که او از هم اکنون تا پایان فصل چگونه ارزش های خود را به اجرا خواهد گذاشت.او احتمالا سریعترین بازیکن تیم ما می باشد اگر نگوییم سریع ترین بازیکن در لیگ برتر.

مارشال در ۱۹ سالگی و به عنوان یکی از برترین استعداد های برتر اروپا به منچستر یونایتد پیوست و همچنین ممفیس ۲۱ ساله نیز در طول این چند ماه برای منچستر یونایتد بازی هایی انجام داده است.رونی در سن ۱۸ سالگی به منچستر یونایتد پیوست و به سرعت زوج خطرناکی با رونالدوی ۱۹ ساله تشکیل دادند که با این دو نفر سرالکس فرگوسن به افتخارات زیادی در جام های داخلی و خارجی دست یافت.

بنابراین می توانیم مارشال و ممفیس را با رونی و رونالدو مقایسه کنیم؟ رونی گفت:

بدیهی است که جواب این سوال سخت می باشد اما این دو بازیکن عملکرد های عالی داشته اند و بازیکن های خوبی به شمار می روند.اگر آنها پیشرفت کنند پس می توانیم امیدوارم باشیم که به مانند من و رونالدو برای تیم بدرخشند.این برای تیم عالی خواهد بود اگر این دو نفر بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند.

نکته مثبت این است که آنها می خواهند یاد بگیرند و این بسیار خوب است که در بازیکنان جوان تماشا کنید.آنها کار های اضافی انجام نمی دهند و فقط کارهایی که مربی از آنها بخواهد انحام می دهند.آنها در حال خو گرفتن با تیم هستند و به هر چه مربی می گوید گوش می دهند.من مطمئن هستم زیر نظر این مربی این دو نفر پیشرفت بسیاری خواهند کرد و به آنها کمک خواهد کرد که به بازیکنان بزرگی در جهان تبدیل شوند.

۰ Comments