جایگزین مسیر

رونی امیدوار است 4 شگفت انگیز به کمک تیم بیایند

by | اسفند , ۴ , ۱۳۹۲

وین رونی امیدوار است خط حمله هیجان انگیز یونایتد که متشکل از او, رابین, ماتا و عدنان می باشد, در هفته های آتی بهتر و بهتر شوند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – اضافه شدن عدنان یانوزای به ترکیب تیم در بازی دیشب برابر کریستال پالاس, مربع رونی, رابین, ماتا و عدنان را برای اولین بار از ابتدای یک بازی ایجاد کرد و آنها در کنار یکدیگر به خط حمله شیاطین سرخ کمک کردند تا پیروزی خارج از خانه بدست بیاورند.

رونی در این باره به شبکه باشگاه گفت:

ما سخت در تمرینات کار می کنیم تا برای این هدف آماده بشویم( منظور بدست آوردن درک متقابل خوبی در زمین بازی), این اطمینان را بدست بیاوریم که ما می توانیم توپ را بهتر در اطراف محوطه جریمه به گردش دربیاوریم و سپس برای خلق موقعیت های فراوان تلاش کنیم. من فکر می کنم ما این کار را به خوبی انجام داده ایم. این عملکرد ما می تواند بهتر شود اما من فکر می کنم ما خوب بازی کردیم و من بسیار خوشحال هستم.

گل رونی, اولین گل او در سال 2014 بود که نشان داد این مهاجم باتجربه دوباره به شرایط خوب خود برگشته است و با روحیه ای خوب به مصاف المپیاکوس از مرحله حذفی لیگ قهرمانان خواهد رفت.

گاهی اوقات چنین سانترهایی به شکلی به طرف شما می آیند که ضربه زدن به آنها سخت می باشد. خوشبختانه, من به خوبی به توپ ضربه زدم. وارد دروازه حریف شد, به همین خاطر واضح است که خوشحال هستم.

سه شنبه شب, بازی بزرگی انتظار ما را می کشد. ما می خواهیم به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کنیم. بازی سختی خواهد بود اما ما به خوبی از پس بازی با پالاس برآمدیم, به خوبی خودمان را آماده کرده ایم و برای این دیدار آماده خواهیم بود

۰ Comments