جایگزین مسیر

رونی: بازیکنان مویز را نا امید کردند

by | مهر , ۱۵ , ۱۳۹۲

مهاجم منچستر یونایتد معتقد است که بازیکنان تا اینجای فصل دیوید مویز را نا امید کرده اند.

دیوید مویز جانشین سر الکس فرگوسن شده و یونایتد تحت هدایت او از 7 بازی ای که داشته تنها 10 امتیاز گرفته است.

بنظر می رسید که یونایتد چهارمین باخت فصلش را متحمل شود تا اینکه دو گل عدنان آن ها را به برد 2-1 رساند.

و وین رونی معتقد است که دوره گذار(دوره شکل گیری تیم) با وجود یک مربی جدید اجتناب ناپذیر است.و او اصرار دارد که بازیکنان باید برای رئیسشان باید بهتر کار کنند.

وین رونی گفت: “واضح است که مربی کمی تحت فشار قرار گرفته و ما به عنوان یک تیم میدانیم که او را نا امید کرده ایم.”

“ما باید برای مربی با هم دیگر همکاری کنیم و به فرم قبلیمان برگردیم تا اوضاع مناسب شود.

“این فصل متعلق به شکل گیری تیم خواهد بود چون مربی جدید با سبکی متفاوت به اینجا آمده و ما باید خودمان را با او وفق دهیم.”

“از همه مهمتر اینه که ما نیاز داریم تا برای او بهتر از قبل عمل کنیم.”

دیوید مویز در بازی با گربه های سیاه برای اولین بار عدنان را از ابتدا به میدان فرستاد و این جوان بلژیکی با عملکرد فوق العاده اش به خوبی جواب اعتماد مربی را داد.

رونی اعتراف می کند که بازی دادن به یک بازیکن 18 ساله در مفابل تیم جنگنده ای مثل ساندرلند ریسک بزرگی است اما از اینکه این تصمیم نتیجه خوبی داشته خوش حال است.

“او توپ را می گیرد , مقابل بازیکنان حرکت میکند و او مهارت های فوق العاده ای دارد. من فکر می کنم این فوق العادست که مربی به او بازی داد , به خصوص با اتفاقاتی که در چند بازی قبل افتاده.فشار زیادی روی ما بود , اما مربی به او اعتماد کرد و اون جوابش رو هم داد.”

“این دلیرانست که در پرمیرلیگ به او بازی دهید , جایی که ما خوشحالیم این اتفاق افتاد.ما از مهارت های او آگاه بودیم اما شما هیچ وقت نمی دونید که وقتی آن ها را به بازی میفرستین چه واکنشی نشون میدن , اینجا فشار زیادی هست اما بنظر میرسه که اون کنترلش کرد.”

“اون خجالت نکشید,اون بسیار با اعتماد بنفس بود.من فکر می کنم دیدن اون فوق العاده بود.بسیاری از جوانان که به اینجا میرسن می ترسن و خجالت می کشن اما اون راحت بود و به توانایی هاش ایمان داشت.چیزی که بهش نیاز داردید.”

 

۰ Comments