جایگزین مسیر

رونی : میتوانستیم پیروز شویم

by | فروردین , ۳۰ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران- علیرغم شکست 1 بر صفر یونایتد برابر چلسی ، وین رونی از عملکرد هم تیمی هایش در استمفوردبریج قدردانی کرد.

او پس از بازی در مصاحبه با MUTV گفت :

عملکرد تیم عالی بود ، بازی از ابتدا تا انتها در اختیار ما بود. موقعیتهای خوبی خلق کردیم ولی متاسفانه نتوانستیم از هیچ یک از آنها استفاده کنیم. به نظر من اگر حتی 5 دقیقه مانده به پایان بازی یک گل به ثمر میرساندیم میتوانستیم پیروز میدان شویم!

فکر میکنم با این نتیجه هم میتوانیم اعتماد بنفس زیادی بدست بیاوریم زیرا من به ندرت دیده ام که تیمی به استمفورد بریج بیاید و اینگونه توپ و میدان را در اختیار بگیرد ، تنها چیزی که نتوانستیم در اینجا به دست بیاوریم فقط یک گل بود. شاید در روزهای دیگر میتوانستیم حتی دو یا سه گل بزنیم ولی امروز روزمان نبود. الان باید به مسیرمان ادامه دهیم و خود را برای رویارویی با اورتون در هفته آینده آماده کنیم.

 

رونی همچنین به تمجید از بازیکنان جوان یونایتد یعنی پدی مک نیر و لوک شاو پرداخت که جانشین فیل جونز و دالی بلیند شده بودند درحالیکه بیش از یک ماه بود که در ترکیب یونایتد قرار نگرفته بودند.

فکر میکنم آن دو عالی بودند. پدی بخوبی از پس دیدیه دروگبا که یک بازیکن تنومند و فیزیکی است بر آمد ، لوک هم همینطور. همه ی ما میدانیم که او چه بازیکن با استعدادی است او برای مدتی دور از میادین بود و امروز دوباره به ترکیب بازگشت و عملکرد بسیار خوبی داشت. فکر میکنم این بچه ها از عملکردی که در بازی امروز داشتند اعتماد بنفس زیادی بدست بیاورند.

 

رونی همچنین در مصاحبه با BBC گفت :

چلسی میداند چگونه بازی را آرام کند و داور را در اختیار خود بگیرد. آنها امروز خیلی خوب این کار را کردند! آنها در این بازی پیروز شدند و مطمئنم که به قهرمانی هم دست می یابند.

 

جان تری هم در مصاحبه پس از بازی با Sky Sports در خصوص رونی گفته بود :

ما از اینکه دیدیم رونی در پست هافبک بازی خواهد کرد خوشحال شدیم. زیرا او یک بازیکن فوق العاده و تهدیدی بزرگ است ولی امروز در پشت مهاجم اصلی بازی میکرد.

Barclays Premier League 2014/15 Chelsea v Manchester United Stamford Bridge, Fulham Rd, London, United Kingdom - 18 Apr 2015

 

۰ Comments