جایگزین مسیر

رونی یا ون پرسی!کدام در جام جهانی بهتر خواهند بود؟

by | خرداد , ۱۴ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

مجله فرانس فوتبال در یک مقاله ی طولانی به بررسی دو سوپر استار یونایتد در جام جهانی پرداخته است و مدعی شد رونی و ون پرسی به همره مسی و رونالدو شانس های کسب عنوان اقا گلی و برترین بازیکن جام می باشند.

ون پرسی:

xrobin-van-persie-goal-ghana-1401599403.jpg.pagespeed.ic.AxtT0sIpUB

ستاره 30 ساله یونایتد که نقش زیادی در قهرمانی بیستم یونایتد در فصل گذشته داشت در دومین فصل حضورش در یونایتد به علت مصدومیت های بیش از حد نتوانست خوب کار کند.در شرایطی که او توانست در دور انتخابی جام جهانی بیشتر از هر بازیکنی گل بزند و با 11 گل خود کمک زیادی به صعود بی دغدغه هلند به جام جهانی داشت.

به نظر می اید فصل بد ون پرسی در تیم ملی ادامه دار نیست و او توانسته خود را کاملا اماده کند.او در دو بازی اخیر هلند دو گل به ثمر رسانده است.

با حضور بازیکنان خلاقی مانند وسلی اسنایدر و ارین روبن و حتی یوردی کلاسیه به نظر می اید ون پرسی بتواند عنوان اقا گلی جام جهانی را بدست بیاورد.با توجه به اینکه ون خال مربی بزرگی است به نظر می اید بتواند هلند را تا مراحل پایانی پیش ببرد و این شانس ون پرسی را افزایش می دهد.

ون پرسی تحت نظر ون خال بسیار خوب کار می کند و این موضوع باید هواداران یونایتد را خوشحال کند و منتظر باشند تا در فصل اینده ون پرسی همیشگی را ببینند.

وین رونی:

 

 

 

 

England-Wayne-Rooney

 

دیگر ستاره یونایتد برخلاف ون پرسی شرایط خوبی دذر تیم ملی ندارد چرا که با توجه به بازی با پرو گویا روی هاجسون از رونی خواسته تا عقب تر بازی کند و رونی از دروازه  دور مانده است.

از طرفی شماره 10 محبوب اولدترافورد هم تیمی هایی مانند روبن و اسنایدر را در اختیار نداد و این موضوع کار رونی را سخت تر می کند.در تیم ملی انگلیس گویا ولبک و استورچ مهره های اصلی برای حمله باشند.

با تمامی این شرایط رونی نمی خواهد ناکام باشد و بارها اعلام کرده است که در این جام جهنی تما تلاشش را خواهد کرد و اکنون باید منتظر بمانیم و ببینیم  ایا رونی می تواند خود را در تیم برتر جام جای دهد و یا نه؟

شاید او در گلزنی مانند ون پرسی نتواند عمل کند اما نشان داده است می تواند پاسر فوق العاده ای باشد.او در فصل گذشته بهترین پاسر لیگ قهرمانان اروپا شد.

 

هواداران یونایتد باید امیدوار باشند این دو ستاره در جام جهانی در اوج باشند و این روند را برای فصل اینده هم حفظ کنند تا یونایتد بتواند دوباره خود را در صف مدعیان قرار دهد.

به نظر شما کدام بازیکن بهتر کار خواهد کرد؟رونی یا ون پرسی؟

۰ Comments