جایگزین مسیر

رون دیویس بازیکن سابق باشگاه درگذشت

by | خرداد , ۱۰ , ۱۳۹۲

منچستریونایتد در غم از دست دادن بازیکن پیشین خود رون دیویس به سر می برد. او در سن 70 سالگی در گذشت.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – عصر روز چهارشنبه باشگاه ساوتهمپتون تایید کرد که رون دیویس درگذشته است. ساوتهمپتون باشگاهی است که دیویس بیشتر دوران ورزشی خود را در آنجا گذرانده است قبل از اینکه برای مدت کوتاهی در اواسط دهه 80 به یونایتد ملحق شود.

دیوس در طول دوران بازی خود در ساوتهمپتون 281 بار به میدان رفت و 153 گل برای قدیسان به ثمر رساند. یکی از بهترین بازی های دیویس برابر تیم یونایتد که بازیکنانی همچون بست, لاو و چارلتون داشت در 16 آگوست 1969 بود. او تمام 4 گل ساوتهمپتون در آن بازی را در الدترافورد به ثمر رساند تا ساوتهمپتون در آن بازی شیاطین را 4 بر 1 مغلوب کند. عملکرد دیویس در آن بازی به حدی خوب بود که سر مت بازبی او را ” بهترین بازیکن شماره 9 در اروپا ” خواند.

.

.

این تامی دوچرتی بود که در نهایت دیویس را در نوامبر 1974 به یونایتد آورد, اما این ملی پوش ولزی تنها 10 بازی به عنوان یار تعویضی برای تیم یونایتد به میدان رفت که 8 تای آن بازی ها هم در رقابت های دسته دو انگلیس بود.

دیوس بعدها برای میلوال بازی کرد و همینطور چسترسیتی, لوتون تاون, نورویچ سیتی و پورتس موث و همینطور 29 بازی در مابین سال های 1964 و 1974 برای تیم ملی ولز انجام داد که 9 گل در مجموع توانست برای تیم ملی بزند.

در طول دوران حضور کوتاه مدتش در الدترافورد, دیویس همبازی بریان گرینهوف بود که هفته گذشته در سن 60 سالگی از دنیا رفت.

کارکنان و اعضای باشگاه منچستریونایتد تسلیت های صمیمانه خود را به خانواده رون دیویس ی فرستند و در این دوران سخت در کنار خانواده و دوستان او هستند.

۰ Comments