جایگزین مسیر

رو در رو : آیا ولبک از فن پرسی در دیدار اخیر بهتر عمل کرد؟

by | آذر , ۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران :

متن زیر برگرفته از سایت HITC SPORT نوشته Chris Linnell می باشد :

chris_linnell_62725

رابین فن پرسی هم تیمی سابق خود را روز شنبه ملاقات کرد در حالی که هر 2 بازیکن در مقابل تیم های قبلی خود قرار گرفته بودند اما چه کسی عملکرد بهتری داشت؟

danny_welbeck_vs_rvp_h2h_101939

همان طور که دو رقیب سنتی جزیره در روز شنبه به مصاف هم رفتند هم تیمی های سابق یعنی دنی ولبک و رابین فن پرسی نیز با هم رقابت کردند.

ولبک که در اندیشه های فن خال نتوانست جایی کسب کند در آخرین روز نقل و انتقالات حضور 15 ساله خود در باشگاه دوران کودکیش را به پایان رساند و به تیم شمال لندن کوچ کرد.

دیدار روز شنبه برابر تیم سابقش بهترین فرصت برای ولبک بود تا توانایی های خود را ثابت کند.

با اینکه ولبک تاثیر زیادی در بازی تیمش نداشت می توان منصفانه گفت که او در ترکیب تیمش بیشتر موثر بود.این بازیکن انگلیس در این بازی 36 تماس توپ داشت در حالی که فن پرسی در مدت 75 دقیقه حضورش در زمین تنها 12 بار پایش به توپ خورد.

ولبک از اینکه نتوانست جلوی تیم سابقش گلزنی کند ناراحت است.ولبک نسبت به هم تیمی سابقش در خط حمله تاثیر بیشتر داشت و و موفق شد 5 تلاش برای گل از خود به جای بگذارد که دو تا از آن ها در چارچوب بود.با این حال بازیکن هلندی منچستری حتی یک شوت هم نتوانست بزند.

در بخش خلاقیت نیز این ولبک بود که بهتر عمل کرد.ولبک 3 پاس کلیدی از خود به ثبت رساند در حالی که فن پرسی در این آمار 2 بار موفق بود.

فن پرسی تلاش کرد تا در بازی تاثیرگذار باشد ولی اینگونه نشد و آمار این امر را نشان می دهد.آمار پاسهای صحیح او میتواند برای هواداران منچستر نگران کننده باشد.در این زمینه توانایی او در حفظ توپ و هماهنگی با هم تیمی هایش زیر سوال است.

این هلندی در زمینه پاسکاری با بازیکنان خودی نیز بسیار ضعیف عمل کرد و تنها توانست 3 پاس بدهد.ولبک در این زمینه بسیار بهتر عمل کرد و درصد پاسهای صحیح اش 80 درصد و پاسکاری با هم تیمی هایش 25 بار بود.

در درگیری های بدون توپ نیز ولبک بیشتر در جریان بازی بود.او یک تکل موفق داشت.همچنین یک دفع توپ و یک مانع شوت شدن نیز از آمار او بود در حالی که فن پرسی 2 دفع توپ داشت.

گرچه ولبک از الدترافورد کنار گذاشته شد اما در این بازی توانست تاثیر خوبی در تیمش داشته باشد.فن پرسی نیز تنها سایه ای از فرم قبلی خود را در این مدت به نمایش گذاشته است و عملکرد ضعیفش در مقابل تیم سابقش نیز ادامه یافت.

نظر شما چیست؟آیا منچستر باید ولبک را می فروخت؟آیا فن پرسی باید همچنان در ترکیب ثابت قرار گیرد؟

۰ Comments