جایگزین مسیر

رکورد شکنی وین رونی در شبکه ای اجتماعی

by | اسفند , ۲۳ , ۱۳۹۲

وین رونی به اولین بازیکن لیگ برتر تبدیل شد که به مرز 17 میلیون هوادار در شبکه اجتماعی فیسبوک رسیده است. از زمانی که این مهاجم انگلیسی قرارداد خود را با باشگاه تمدید کرده است, به طور فزاینده ای میزان هواداران او در این شبکه مجازی افزایش یافته است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – رونی در ماه گذشته با امضا قرارداد جدیدی با یونایتد تا سال 2019 در الدترافورد باقی خواهد ماند. خبر این تمدید قرارداد ابتدا در صفحه شخصی این بازیکن در این شبکه مجازی اعلام شد و این پست رونی در صفحه شخصی خود نزدیک به 200 هزار لایک خورد و 6 هزار کامنت نوشته شد و همچنین بیش از 9 هزار بار به اشتراک گذاشته شد.

در عرض 50 روز یک میلیون نفر به هواداران رونی در این شبکه مجازی اضافه شد, افزایشی که به خاطر تمدید قرارداد او با یونایتد به وقوع پیوسته است. همچنین روزی که رونی بیشتر از هر زمان دیگری هواداران صفحه او را لایک کرده اند, روز دیدار منچستریونایتد برابر وست بروم بوده است.

در جریان پیروزی 3 بر 0 شیاطین سرخ برابر وست بروم زمانی که این مهاجم انگلیسی با ضربه سر برای یونایتد گلزنی کرد, 45 هزار لایک در صفحه شخصی خود دریافت کرد یعنی در یک لحظه 45 هزار هوادار به مجموع کسانی که صفحه او را در این شبکه مجازی لایک کرده اند, اضافه شد. انتظار می رود در طول جام جهانی برزیل در تابستان آینده نیز رکورد دیگری از لحاظ هوادار در این شبکه مجازی به دست رونی شکسته شود.

صفحه رسمی این بازیکن در این شبکه مجازی بیشتر از هر بازیکن دیگری در ترکیب تیم ملی انگلستان لایک می خورد تنها دیوید بکهام, کاپیتان سابق انگلستان, هواداران بیشتری در مقایسه با او دارد.

۰ Comments