جایگزین مسیر

ریو : تمرینات مویز سخت تر است

by | تیر , ۲۱ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – ریو فردیناند مدعی است دیوید مویز در طول تور پیش فصل آسیای دور یونایتد, درجه سختی تمرینات را بیشتر کرده است.

مویز پس از اضافه کردن استیو راند, جیمی لامسدن, کریس وودز و فیل نویل, مربیان جدید به کادر فنی تیم, اکنون ده روز است که او در سمت جدید خود, تمرینات منچستریونایتد را در کمپ تمرینی AON  و بانکوک آغاز کرده است تا برای بازی دوستانه روز شنبه در مقابل ستارگان لیگ تایلند تیم آمادگی خود را کسب کند.

در اورتون, مویز به خاطر در پیش گرفتن برنامه های تمرینی پیش فصل طاقت فرسا برای بازیکنان خود شهرت دارد و اکنون فردیناند اذعان می کند که  تمرینات و مراحل آماده سازی زیر نظر جانشین سرآلکس فرگوسن بهتر شده است.

فردیناند گفت : کمی زود است که دست به مقایسه بزنیم, اما من فکر میکنم درجه سختی تمرینات بیشتر شده است, همزمان با اینکه سرمربی جدید به تیم آماده است, بازیکنان تیم می خواهند کادر مربیگری جدید را تحت تاثیر قرار دهند, اما انجام دادن این کار بسیار سخت است – ما برخی روز ها دو جلسه تمرین می کنیم – اما بسیار عادلانه است.

بچه ها از تمرینات لذت می برند و این مهمترین چیز است. ما سعی می کنیم وظایف جدیدی را که از ما درخواست می شود انجام دهیم و ما واقعا از این مسئله لذت می بریم. ما می خواهیم شروع خوبی در فصل آینده داشته باشیم

پس از 11 سال مربیگری در اورتون, مویز در اولین بازی که مربیگری یونایتد را برعهده دارد در نیمکت این تیم خواهد نشست. او اعتراف می کند که برای او ثابت شده است که تغییر دادن باشگاه دوباره حیت بخشیدن است.

مویز گفت: من واقعا هیجان زده شده ام, اما بیشتر در مورد بازیکنانی که با آنها کار خواهم کرد, هیجان زده شده ام. آنها باعث پیشرفت و شهرت هر مربی می شوند و آنها مطمئنا باعث پیشرفت و بهترشدن من خواهند بود. من توانایی آنها را می بینم, اما بزرگترین چیز, حرفه ای گری است. این مسئله مهم تر از هر چیز دیگری است. ویژگی دیگر, همچنین تعهد آنها به برنده بودن است که من این ویژگی را در تمرینات می بینم. من نمی توانم بگویم که شگفت زده شده ام اما من واقعا از اینکه می بینم آنها به هر حلسه تمرینی که ما انجام می دهیم متعهد هستند, خوشحال و راضی هستم.

آنها می خواهند که برنده باشند و من فکر می کنم این ویژگی است که منچستریونایتد در خود دارد – بازیکنان این نگرش را در درون خود ساخته اند و تا مدت های طلانی این نگرش ادامه می یابد.

مویز همچنین در مورد وضعیت مصدومیت نانی و ویدیچ نیز گفت: ویدیچ بهتر می شود, او در یک دوره تزریقی قرار دارد تا درد عصبی نسایی(سیاتیک) را که به آن مبتلا شده درمان کند, اگر او بهتر شود, ما در مورد اضافه کردن او به جمع بازیکنان در ادامه تور پیش فصل تصمیم خواهیم گرفت. تنها مسئله ای که ما به آن اهمیت بسیاری می دهیم مجبور نکردن او  به طی کردن مسافتی در حدود نصف دنیا است تا مصدومیتش بدتر از این نشود. بنابراین ما باید این مسئله را مدنظر داشته باشیم.  در مورد نانی هم, او عمل جراحی بر روی بینی خود داشته است تا تنفس کردنش بهتر شود, اما در این لحظه, ما مطمئن نیستیم که پرواز برای او خوب باشد, بناراین او نیز هنوز در دسترس نمی باشد.

 .

تصاویری از تمرینات امروز شیاطین در بانکوک

۰ Comments