جایگزین مسیر

زاها در آستانه انتقال قرضی به اورتون یا نیوکاسل

by | آذر , ۲۲ , ۱۳۹۲

به نظر می رسد هافبک جوان منچستریونایتد, ویلفرد زاها در نهایت در ژانویه به یک تیم لیگ برتری قرض داده خواهد شد. 

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – به گزارش دیلی میل, باشگاه های لیگ برتری اورتون و نیوکاسل آماده هستند تا این جوان انگلیسی را به طور قرضی به خدمت بگیرند.

زاها ژانویه سال جاری با مبلغ 15 میلیون پوند به یونایتد ملحق شد اما نیم فصل دوم رقابت های فصل گذشته لیگ برتر را در کریستال پالاس باقی ماند و پس از کمک به تیم سابق خود برای صعود به لیگ برتر, تابستان امسال به یونایتد آمد.

علی رغم بازی های درخشان در ترکیب تیم در تور پیش فصل, زاها نتوانست با شروع فصل جدید رقابت های لیگ برتر, به ترکیب اصلی راه پیدا کند و به نظر می رسد این بازیکن 21 ساله برای کسب تجربه بیشتر باید به تیم دیگری قرض داده شود.

حضور ثابت در ترکیب اصلی یک تیم لیگ برتری فرصت خوبی برای این جوان انگلیسی خواهد بود تا استعداد خود را به معرض نمایش بگذارد.

دیلی میل گزارش می دهد که حقوق هفتگی 35 هزار پوندی این بازیکن مشکلی برای هیچ تیم لیگ برتری ندارد و هر یک از تیم های لیگ برتر می توانند با پرداخت این مبلغ این هافبک جوان را به طور قرضی به خدمت بگیرند.

زاها پس از هفته های طولانی دور بودن از ترکیب اصلی تیم توانست در نهایت در بازی هفته گذشته یونایتد برابر نیوکاسل اولین بازی خود در لیگ برتر با پیراهن شیاطین سرخ را انجام دهد اما نتوانست مانع از شکست 1 بر 0 یونایتد به زاغ ها شود.

۰ Comments