جایگزین مسیر

زلاتان : من مافوق خوشحالم !

by | تیر , ۱۱ , ۱۳۹۵

زلاتان : من مافوق خوشحالم !

پایگاه هواداران منچستریونایتد

همانطور که در ویدیو مصاحبه زلاتان ابراهیمویچ با MUTV دیدید ، این مهاجم سوئدی ، از آرزوهایش در لباس یونایتد ، تجدید دیدار با مورینیو و لیگ جزیره حرف زد .

+ به منچستریونایتد خوش آمدی  . چه حسی داری ؟

من فوق خوشحالم ! در نهایت این انتقال انجام شد ! مذاکرات زیادی انجام شد ولی همه چیز به نقطه توافق رسید ! حالا ما شروع میکنیم . کار سخت شروع شده است . من فوق خوشحالم و منتظرم که بچه ها رو بشناسم ، تمرین کنم . من الان در زمین تمرینی هستم . اینجا شبیه یک باشگاه بزرگ است . یک باشگاه خیلی بزرگ ! برای همین هیجان زده ام .

+ صحبت های زیادی بود و تو با اون ها خوشحال بودی ! خوشحالی که همه شایعات تموم شد ؟

من خوشحالم و الآن فقط روی یک چیز میتوانم تمرکز کنم و آن لباس یونایتد است . من میتوانم همه چیز را پشت سر بگذارم . در مسابقات جام ملت های اروپا بازی میکردم و در مورد من بیشتر از تیم های اروپایی صحبت میشد ! بالاخره همه چیز تمام شد و من میتوانم روی باشگاه جدیدم تمرکز کنم . به سخت کار کردن برگردم و به بهترین شکل کارم را انجام دهم .

+ خوزه مورینیو چقدر در این انتقال نقش داشت ؟

من فکر میکنم که تصمیمم خیلی آسان بود . ولی ممکن ساختن همه چیز مشکل بود ! من این را با مسابقه بین پاکویائو و می ودر (مسابقه بوکس بین دو بوکسور که بسیار مشهور شد)  مقایسه میکنم . آن ها میگفتند که این هیچوقت اتفاق نمی افتد ، ولی شاهدش بودیم . من میخواهم از تیم و خوزه مورینیو تشکر کنم چون آنها این انتقال را ممکن کردند . تصمیم من راحت ترین بخش بود . بقیه بخش ها شبیه پازل بود ، ولی حالا قطعات پازل هم به درستی کنار هم قرار گرفته اند و همه ما خوشحالیم .

+ تو باید خاطرات فوق العاده ای از همکاری با او در اینتر داشته باشی

من خاطرات فوق العاده ای دارم . تنها نکته ناراحت کننده این بود که ما مدت کمی با هم کار کردیم . یک فصل . ما با هم پیروز شدیم . ما از آن لذت بردیم . ما اوقات خوشی با یکدیگر داشته ایم و من چیزهای زیادی یاد گرفته ام . من او را نه تنها به عنوان یک مربی بزرگ ، بلکه یک انسان بزرگ می شناسم و فقط می توانم نکات مثبت او را بگویم . او یک برنده است و من یک برنده ام . هردوی ما میدانیم که چه میخواهیم و آن برد است . هر جایی می رویم می بریم و ما خواهیم برد !

+ آیا حضور در لیگ جزیره در کارنامه درخشان تو خالی بود ؟

من فکر میکنم که این یک چالش بزرگ برای من است . هر جا که رفتم با پیروزی عناوین همراه بوده ام و من به دنبال قهرمانی در اینجا هستم . فصلی جدید در زندگی و دوران حرفه ای من ! اگر من اینجا بتوانم پیروز شوم ، نمیدانم چند بازیکن توانایی من برای بازی کردن در تیم های مختلف و قهرمانی را داشته اند ! من سخت کار میکنم . من توانایی خودم را میدانم . من آمدم تا قهرمان شوم و میخواهم که قهرمان شوم ! پشت صحنه همه اتفاقات خوب برای من ، تمرین بوده و من به این کار ادامه خواهم داد .

+ لیگ جزیره با آمدن مربیان و بازیکنان فوق العاده ، هیجان انگیز شده است . نظر تو چیست ؟

همه بازیها برای جهان هیجان انگیز خواهد بود ! مخصوصا با حضور بازیکنان و مربیان جدید . یک سال مفرح در رقابتی خوب ، رقابتی سخت ، که من اصلا در موردش نگران نیستم !

+ تو ده قهرمانی در یازده فصل کسب کردی . آیا میتوانی این آمار رو در یونایتد هم تکرار کنی ؟

من به اینجا آمده ام که قهرمان بشم ! من نیامده ام که وقتم را تلف کنم یا به آسمان نگاه کنم . من اومدم که ببرم و این هدف منه ! من تا زمانی که پیروز بشوم کنار نمیکشم . هدف این است که پیروز بشوی ! ما در لیگ اروپا بازی خواهیم کرد و در هر رقابتی که در آن شرکت کنیم میخواهیم که قهرمان شویم . به همراه مربی ، بازیکنان ، اگر همه به صورت دسته جمعی به هم کمک کنیم ، میتوانیم به هدف هایمان برسیم . ما هر کاری که لازم باشد انجام می دهیم تا پیروز شویم .

+ ما مهاجم های با استعدادی مثل آنتونی مارسیال و مارکوس راشفورد داریم . آیا تو میتوانی به آنها کمک کنی ؟

فکر میکنم که اینطور باشد . من تجاربی از فرهنگ های مختلف و هم بازیان مختلف دارم . هم بازیان جهانی ! من چیز های زیادی از آن زمان یاد گرفته ام . نکته نخست این است که همه چیز به خود بازیکن بر میگردد . اگر شما حرفه ای هستید و به سختی کار میکنید پس موفق میشوید . شما تبدیل به بازیکن بزرگی میشوید . من تمام تلاشم را میکنم که به همه بازیکنان کمک کنم . نه فقط آن دو اسمی که شما نام بردید . حتی به باشگاه ! تا به جایی که به آن تعلق دارد برگردد و آن صدر جدول است !

+ آیا تو برای بازی در الدترافورد اشتیاق داری ؟ تو یک بار قبلا با اینتر ….

بله من منتظر اولین بازی در الدترافورد هستم . من از ثانیه ثانیه و تمام دقایق آن بازی لذت خواهم برد . ورزشگاه فوق العادست . هواداران حتی از آن هم فوق العاده تر هستند . آن روز بزرگی برای من خواهد بود و به شدت منتظر آن هستم !

+ حالا چه اتفاقی برای تو می افتد ؟ پس از یک فصل طولانی با پاریس سنت ژرمن و حضور در جام ملت های اروپا ؟

حالا من نفس راحت میکشم ! همه چیز پس از کلی مذاکرات و شایعات به پایان رسید . حالا این رسمی است ، من بازیکن یونایتد هستم و من خوشحال ترین آدم روی زمینم ! ولی حالا به کمی استراحت پس از فصلی طولانی با باشگاه سابقم و مسابقات یورو نیازمندم . چقدر طول خواهد کشید ؟ من باید در این مورد با رییس حرف بزنم و خواهیم دید !

+ پس از ترک پاریس تو گفتی که به عنوان پادشاه رفته بودی و به عنوان اسطوره آن باشگاه را ترک کردی . فکر میکنی پس از دوران حضورت در یونایتد چگونه توصیف بشوی ؟

امیدوارم که همان داستان را داشته باشم ! اما این دوران جدیدی است و من دوست ندارم آن را با گذشته مقایسه کنم . این متفاوت است . این متفاوت خواهد بود و شما در پایان خواهید دید !

+ پیام تو برای هواداران یونایتد چیست ؟

من فوق خوشحال هستم . من به پیشواز فصلی که در پیش است می روم . شما شگفت انگیز هستید و به حمایت هایتان از تیم ادامه بدهید . امسال هیجان انگیز خواهد بود و اتفاقات خیلی خوبی خواهد افتاد . شما به حمایت هایتان ادامه بدهید و ما جواب شما را خواهید داد ! امیدوارم که بیشتر از یک جام را برنده بشویم !

 

۰ Comments