جایگزین مسیر

زنده:کنفرانس مطبوعاتی خوزه مورینیو قبل از دیدار با بورنموث

by | مرداد , ۲۲ , ۱۳۹۵

زنده:کنفرانس مطبوعاتی خوزه مورینیو قبل از دیدار با بورنموث

پایگاه هواداران منچستر یونایتدمنچستر یونایتد و بورنموث در اولین دیدار فصل جدید لیگ برتر روز یکشنبه به مصاف همدیگر خواهند رفت و خوزه مورینیو در نشست مطبوعاتی خود درباره وضعیت تیم به صحبت خواهد پرداخت.

خوزه مورینیو در نشست مطبوعاتی خود با MUTV گفته است که هیچ مصدومیتی در تیم وجود ندارد و همچنین اسمالینگ و پوگبا به دلایل محرومیت بازی را از دست خواهند داد , پوگبا به دلیل دو کارته بودن بازی را از دست می دهد.

فوری: پل پوگبا به دلیل دو کارته بودن به مدت یک جلسه نمی تواند منچستر یونایتد را همراهی کند.او در باشگاه یوونتوس به دلیل دو کارته بودن و کارت زردی که دریافت کرده حال بازی مقابل بورنموث را از دست خواهد داد.

رئیس در کنفرانس مطبوعاتی خود اعلام کرده است:

ما احساس می کنیم که یکی از نامزدهای کسب عنوان قهرمانی می باشیم.ما می دانیم که دیگر باشگاه ها نیز به مانند ما از جاه طلبی بالایی برخوردار هستند.اگر در پایان فصل کسی که بهتر از ما بوده است قهرمان شد این عالی است و این فوتبال می باشد.در حال حاضر ما باشگاه منچستر یونایتد نمی توانیم صحبت های مخلتفی انجام دهیم.ما برای کسب عنوان تلاش خواهیم کرد.

در مورد انتقال قرضی یانوزای به باشگاه ساندرلند , مورینیو گفته است:

او در برنامه های من حضور دارد و به همین دلیل است که او را به یکی از باشگاه های انگلیسی قرض داده ام.اگر او در برنامه های من حضور نداشت پس رفتن او برای من مهم نبود و هر کجا می خواست می توانست برود.ما از او مراقبت می کنیم و فکر می کنیم که او یک بازیکن با استعداد می باشد.من می خواهم همه چیز برای پیشرفت به او منتقل کنم و بتواند خوب بازی کند.او به باشگاه مناسبی منتقل شده است جایی که مربی به او علاقه زیادی دارد.امیدواریم همه چیز به خوبی برای او پیش رود زیرا می خواهیم که او به تیم بازگردد!

خوزه مورینیو درباره پل پوگبا و اسمالینگ می گوید:

من می دانستم که او کارت های زردی دریافت کرده است اما من نمی دانم چرا این بازیکن که در فصل گذشته یک کارت زرد دریافت کرده است یا اینکه یک محرومیت در سری آ ایتالیا و محرومیت در جام حذفی چرا این محرومیت ها در لیگ اجرایی می شود.من دو روز گذشته این مسئله را فهمیدم.

مورینیو در مورد یانوزای ادامه می دهد:

ما او را به تیمی می فرستیم که در آن باشگاه مربی به او بازی بدهد و شاید ما او را به بروسیا دورتمند بفرستیم تیمی که حتی یک بازی هم انجام نداده است.ما در تیم ممفیس , مارسیال , مخیتاریان یانگ و ماتا را در اختیار داریم و این بدان معناست که زیاد به وی بازی نخواهد رسید پس ما نمی توانیم خود خواه باشیم و باید در مورد بازیکنان فکر کنیم و هر هفته بازی های عدنان را تماشا خواهیم کرد.

در مورد اینکه در چند سال اخیر هواداران نا امیدی های زیادی داشته اند و اینکه چه کاری خواهید کرد از مورینیو سوالی پرسیده شد که او گفت:

حرفه ای گری.ما اینجا نیسیتم که لذت ببریم و شوخی کنیم یا از هوای آفتابی لذت ببریم.ما اینجا هستیم تا تلاش کنیم و برای باشگاه افتخاراتی به ارمغان بیاوریم.

خوزه مورینیو در مورد باشگاه بورنموث بعد از اینکه به لیگ برتر صعود کردند و توانستند نتایج خوبی نیز به دست آوردند گفته است:

آنها با همان مربی و با همان بازیکنان که در چمپیونشیپ حضور داشتند در لیگ برتر حاضر شدند و به هیچ وجه سبک بازی خود را تغییر ندادند.این یک ثبات خوب برای آنهاست و اینکه بازی مقابل آنها برای ما مشکل می باشد.

از همراهی شما سپاسگزاریم….

۰ Comments