جایگزین مسیر

ساها: ماتا می تواند باعث شود رونی بهترین بازی های خود را به نمایش بگذارد

by | بهمن , ۲۶ , ۱۳۹۲

مهاجم سابق منچستریونایتد, لویز ساها معتقد است خوان ماتا می تواند به درخشش بازیکن باتجربه شیاطین سرخ, وین رونی کمک کند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن 25 ساله از زمان انتقال 37/1 میلیون پوندی خود به یونایتد تاثیر مثبتی بر روی تیم یونایتد گذاشته است.

ماتا از زمان آمدنش به یونایتد دو پاس گل برای کاپیتان سابق تیم آرسنال, رابین فان پرسی در بازی برابر فولهام و استوک سیتی مهیا کرده است.

اما ساها احساس می کند حضور ماتا می تواند به رونی این فرصت را بدهد تا بیشتر به جلو برود و در کنار رابین فان پرسی تاثیر بیشتری روی بازی تیم بگذارد.

در مقام یک مهاجم, شما در زمان بازی برابر بازیکنانی مثل ماتا لذت می برید. بازیکنی مانند او به شما عتماد به نفس می دهد, زمانی که شما حرکت خود را زمان بندی می کنید, او می تواند از مجموع 10 بار, 9 بار توپ را به شما برساند.

شما این باور را دارید که می توانید به دفاع حریف ضربه بزنید و اعتماد به نفس آنها را ازبین ببرید زیرا شما می توانید با یک پاس, یک حرکت عالی, بازی را عوض کنید. این دو جنبه – بازی سازی که می تواند پاس بدهد و مهاجمی که می تواند از میان خطوط دفاعی عبور کند – ویژگی های بسیار مهمی برای ما محسوب می شود و روشی که ما باید خط دفاع تیم ها را درهم بشکنیم نیز مهم است.

ماتا می تواند بهترین عملکرد از وین رونی را در زمین بازی بگیرد. این جز طبیعت بازی وین است که او به عمق خط هافبک می آید تا توپ ربایی کند – او چنین بازیکن باهوشی است.

اما اکنون ماتا می تواند تا عمق خط هافبک بیاید, حتی زمانی که از جناحین مانور می دهد, به همین خاطر خوشبختانه رونی می تواند تمام تمرکز خود را برای قرار گرفتن در نوک خط حمله بگزارد و با فان پرسی همکاری کند, جایی که آنها می توانند بر بازی تاثیر بگذارند.

۰ Comments