جایگزین مسیر

سرالکس در خرید پیتر چک ناموفق بوده است

by | آبان , ۳ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –به گفته سر الکس فرگوسن او قبل از چلسی به دنبال پیتر چک بوده است ولی در امضای قرارداد با او ناموفق بوده است.

.

.

.

.

.

.

.

.

به گفته دیلی میل سرالکس از قرارداد با پیتر چک اطمینان داشته است ولی با یک حرکت غیر منتظره چلسی او را به خدمت گرفت.

در کتاب خاطراتی که از سرالکس دیروز منتشر شد در مورد پیتر چک این گونه گفت ما سخت به دنبال پیتر چک بودیم او آن وقت 19 سال سن داشت و ما میخواستیم هر جور شده او را از اسپارا پراگ به خدمت بگیریم ولی به دلیل برخی مشکلات این انتقال انجام نشد.

top1

ولی چلسی بعد از 3 سال به سراغ چک رفت و اورا در سن 22 سالگی از رن فرانسه به خدمت گرفت.

سرالکس معتقد است در سال 2001  به شدت به دنبال جایگزین خوب و با اطمینان برای جانشینی اشمایکل بود و به دنبال چک بوده ولی در این عمل شکست خورد.

ولی پس از رفتن اشمایکل گزینه هایی که برای فرگوسن در منچستر یونایتد کار کردند نظیر ون در گوو بارتز وماسیمو تایبی در این کار شکست خوردند و جانشینی مناسب برای اشمایکل افسانه ای نبودند و چند سال منچستر بعد از رفتن اشمایکل در درون دروازه  مشکل برخورد کرد.

پیتر چک بسیار جوان بااستعدادی بود زمانی که در اسپارا براگ بود و من از این بابت ناراحتم که چرا او را در آن زمان به خدمت نگرفتم.

در آن زمان فرگی استعداد یاب های بسیاری را برای دیدن بازی پیتر چک فرستاده بود ولی این انتقال هرگز انجام نشد.

در این حال پس از رفتن چک از براگ به رن و بعد آن به چلسی او به یکی از بهترین دروازه بانهای تاریخ لیگ برتر تبدیل شد و من ناراحتم که چرا در آن زمان اجازه دادم او به چلسی برود و من نتوانستم او را به خدمت بگیرم.

دروازه بان اهل جمهوری چک پیتر چک موفق به فتح 3 عنوان قهرمانی در لیگ برتر 4 قهرمانی در جام حذفی و یک لیگ قهرمانان با چلسی شده است.

 

 

 

۰ Comments