جایگزین مسیر

سر بابی چارلتون: رونی رکورد مرا می شکند

by | مهر , ۹ , ۱۳۹۲

وین رونی با زدن گل دیگری با ضربه ایستگاهی در بازی شنبه برابر وست بروم, گامی دیگر به سوی نزدیک شدن به رکورد برترین گلزن تمام دوران منچستریونایتد برداشت.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – 202امین گل وین رونی با پیراهن شیاطین سرخ در بازی شنبه برابر وست بروم کافی نبود تا شیاطین سرخ امتیازی از این بازی کسب کنند. اما او با زدن این گل نشان داد که هنوز فرم ایده آل خود را حفظ کرده و شروع فوق العاده خود در رقابت های لیگ برتر را ادامه می دهد. تا به این لحظه هنوز دو بازیکن دیگر بالاتر از وین رونی در جدول برترین گلزنان تمام ادوار باشگاه قرار دارند. سربابی چارلتون با 249 گل و دنیس لاو با 237 گل در جدول برترین گلزنان باشگاه بالاتر از رونی قرار دارند. رونی تنها باید 48 گل دیگر بزند تا به برترین گلزن باشگاه منچستریونایتد تبدیل شود.

.

.

سربابی چارلتون که در صدر جدول این رده بندی قرار دارد به مجله united review گفت: من با وین صحبت کرده ام و به او گفتم که عملکرد خیلی خیلی خوبی دارد. به طور شگفت انگیزی خوب بازی می کند.

“من ناراحت نمی شوم اگر وین رکورد من را بشکند. این مسئله, ویژگی دیگری برای باشگاه خواهد بود تا به آن افتخار کند. او می تواند ما را به نوشیدنی دعوت کند!”

.

.

دنیس لاو نیز دیگر اسطوره باشگاه در مصاحبه خود با مجله united review  با تصدیق سخنان هم تیمی سابق خود علاوه بر تمجید از عملکرد رونی به ستایش از نگرش این بازیکن به پیروزی پرداخت.

لاو گفت: چیزی که رونی همیشه از زمان آمدنش به باشگاه نشان داده است, این است که او تنها یک گلزن نیست, بلکه شخصی است که تلاش می کند, و اهمیتی نمی دهد که نامش در لیست گلزنان بازی قرار بگیرد. من از اینکه او به بیشتر از 200 گل در یونایتد رسیده است, شگفت زده نشدم. من چند سال قبل گفتم که تا زمانی که او آماده بماند, مبدل به برترین گلزن تیم خواهد شد و من شک ندارم که او این رکورد را خواهد شکست.”

۰ Comments