جایگزین مسیر

سه نبرد کلیدی ؛ منچستریونایتد – کویینز پارک رنجرز

by | شهریور , ۲۲ , ۱۳۹۳

در تنها بازی روزی یکشنبه منچستریونایتد به مصاف کویینز پارک رنجرز می رود و نیم نگاهی به کسب اولین پیروزی خود دارند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – پس از استراحت تیم ها در چند روز گذشته به دلیل بازی های ملی شیاطین سرخ با بازیکنان جدید خود می توانند به میدان بروند. اکنون با قرار گرفتن ستاره ها در ترکیب به نظر می رسد یونایتد آماده کسب اولین پیروزی و شروع باز سازی خود است.

با این حال کویینز پارک رنجرز هم با جذب ساندرو خط هافبک خود را مقاوم ساخته است و امیدوار است این مدافع برزیلی با عملکردی خوب به یونایتد شوک وارد کند تا بتوانند یک امتیاز و یا حتی سه امتیاز بازی را کسب کنند.

1. آنخل دی ماریا – کلاینت هیل

clint-hill-sunderland-64064-1888832_613x460-300x224

پس از عملکرد چشم نواز در لیگ قهرمانان اروپا اکنون دی ماریا می خواهد آن عملکرد را نیز در لیگ برتر تکرار کند و امیدوار است در دومین بازی خود که اولین بازی اش در الدترافورد می باشد عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

با رسیدن مارکوس روخو و دالی بلایند به این بازی و همچنین بازگشت آندر هررا پیش بینی می شود آنخل دی ماریا به سمت راست برود و جای والنسیا را بگیرد ، در نتیجه این اتفاق رقم زننده دوئل دی ماریا با کلاینت هیل می شود ، که می تواند نبردی سرنوشت ساز باشد.

کلاینت هیل هیچگاه بازیکن سریعی نبوده است و انتظار می رود از وظیفه اش برای مهار دی ماریا راضی نباشد. اگر او در مهار دی ماریا ناتوان باشد ، خلاقیت دی ماریا می تواند به پیروزی شیاطین سرخ کمک کند. اما اگر بتواند او را مهار کند آنگاه یونایتد مجبور می شود  فضای دیگری را برای ایجاد خطر پیدا کند و با توجه به عملکرد آن ها در این فصل به نظر می رسد در فضاهای دیگر خلاقیت زیادی نداشته باشند.

اما اگر دی ماریا بتواند او را اذیت کند و بازی سازی خود را انجام دهد و بتواند به وین رونی ، فالکائو و ون پرسی توپ برساند آن گاه باید انتظار گل های زیادی را داشت.

2. آندر هررا – ساندرو

Sandro

نبردی میان خرید های جدید؛ ساندرو نگاهی به پیروزی نبرد میان هافبک ها با آندر هررا دارد ، هررا بعد از مصدومیتی کوتاه مدت به تیم بازگشته است.

هررا اگر بتواند بازی را کنترل کند و بازیکنان تهاجمی تیم توپ رسانی کند می تواند مانند الماس بدرخشد و در نبرد برابر هافبک های کویینز پارک رنجرزپیروز باشد. ساندرو احتمالا به هافبک های کنار تیم کمک کند ، و سپس به تخریب بازی حریف بپردازد ، اگر بتواند در این امر موفق باشد آنگاه رو به جلو تر بازی میکند و منچستریونایتد را تهدید می کند.

3. مارکوس روخو – چارلی آوستین

Marcos-Rojo-300x191

برای مهار و محدود کرد آوستین و جلوگیری از خلق موقعیت خرید جدید شیاطین بهترین شخص خواهد بود احتمالا مارکوس روخو این وظیفه را بر عهده خواهد داشت.

روخو اولین بازی خود در لیگ برتر را انجام خواهد داد ، او بازیکنی فیزی یا قدرتی نیست ، اما آوستین فردی قوی است و میتواند این نبرد را پیروز باشد.

همچنین قد و قامت آوستین نیز بلندتر از روخو است و اگر بتواند نبرد های هوایی را نیز پیروز باشد می تواند به هدف اصلی کویینز پارک رنجرز برای حمله تبدیل شود.

مارکوس روخو سعی دارد تا در اولین بازی خود عملکرد خوبی را نشان دهد ، اما آوستین جز مهاجمانی است که همیشه خط دفاعی حریف را آزار می دهد و احتمالا نبرد او با روخو جذاب خواهد بود.

۰ Comments