جایگزین مسیر

سیلسن خرید فن خال درون دروازه؟

by | تیر , ۲۷ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-

اتفاقات چند روز اخیر باعث شده است که بتوان گفت به نظر سیلسن گزینه اول یونایتد برای دروازه است. نخست خبر شکستگی مچ هوگو لوریس بود که باعث شد اخبار پیرامون او و یونایتد تقریبا از بین برود. خبر دوم اما شوک ناگهانی فن خال در اخراج ویکتور والدز از تیم بود. فن خال مدعی شد والدز از دستور او برای بازی در تیم رزرو خودداری کرده است، هر چند والدز با قرار دادن چند عکس از بازی های خودش برای تیم رزرو این ادعا را به نحوی رد کرد.

دیروز منابعی ادعا کردند دلیل اصلی اخراج والدز، واکنش تند او به احتمال نیمکت نشینی دوباره در فصل آتی بوده و به نحوی او از بازی برای تیم رزرو در سال آینده سرباز زده است.

به هر صورت والدز از یونایتد اخراج شد تا به نحوی برگ برنده فن خال از دست برود. در ادامه اما خبری در خصوص داوید دخیا توسط منابع اسکای و بی بی سی گزارش شد. خبر این بود که منچستریونایتد آماده است دخیا را رایگان از دست بدهد و فقط با آمدن راموس است که او اجازه خواهد داشت این فصل تیم را ترک کند. در عین حال منچستر پذیرفته است دخیا در تیم ماندگار نخواهد بود.

به هر صورت اکنون به نظر می رسد سیلسن، دروازه بان تیم ملی هلند، گزینه اول فن خال برای دروازه شیاطین سرخ است. گزینه ای که چندی پیش و در دیدار اسطوره‌ها فن درسار از او حمایت کرده بود. فن درسار معتقد بود والدز توانایی دروازه بانی یونایتد را ندارد ولی هم وطنش را لایق این پیراهن می دانست.  حال فرانک دی بوئر سرمربی آژاکس به این خبر واکنش نشان داده است. او به اسکای گفته است:

پیدا کردن یک دروازه بان خوب خیلی سخت است، آن هم زمانی که شما بهترین را در هلند در اختیار دارید. ما میخواهیم او را نگه داریم. او هم میخواهد بماند. اما اگر منچستریونایتد با یک پیشنهاد پر پول پیش بیاید، این کار سخت خواهد بود. باید منتظر بمانیم.

خود سیلسن هم به شایعات این گونه واکنش نشان داده است:

من تنها شایعات را می‌شنوم. تا زمانی که چیزی از مدیر برنامه ام نشنوم خودم را نگران نخواهم کرد. اگر چیزی نشنوم از بازی برای آژاکس لذت خواهم برد. من چیزی نمی دانم. من از ممفیس دیپای پرسیدم آیا چیزی شنیده است و او نیز چیزی نمی دانست. این یک جا به جایی و انتقال  فوق العاده خواهد بود اما من در آژاکس خوشحال هستم.

۰ Comments