جایگزین مسیر

سیلوستره: ماتا و گرینوود برای یک فصل دیگر هم می‌توانند پست وینگر راست را پوشش دهند.

by | مهر , ۲۹ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – مایکل سیلوستره مدافع سابق شیاطین سرخ معتقد است خوان ماتا و میسون گرینوود برای یک فصل دیگر می‌توانند به عنوان وینگر راست عملکرد خوبی برای منچستریونایتد داشته باشند.

هدف اول نقل و انتقالاتی منچستریونایتد در تابستان تقویت پست وینگر راست بود و برای این کار دنبال جیدون سانچو ستاره جوان دورتموند بودند. با این حال با باشگاه آلمانی به توافق نرسیدند و این انتقال انجام نشد.

مایکل سیلوستره که ۴ بار به همراه یونایتد به قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کرده معتقد است که منچستریونایتد می‌تواند یک فصل دیگر با خوان ماتا و میسون گرینوود در این پست ادامه دهد و تابستان آینده دوباره اقدام به تقویت این پست کنند.

او در مصاحبه با ۸۸۸Sport گفت:

پستی که به دنبال تقویت آن بودند وینگر راست بود. هدف یونایتد تقویت این پست بود و همه می‌دانند که اولویت آنها چه کسی بود. انتقالی انجام نشد پس شاید تابستان آینده بازیکنی برای رقابت با خوان ماتا و میسون گرینوود در این پست خریداری شود.

ولی شرایط طوری نیست که بگوییم اصلا بازیکنی در آن پست ندارند. به نظرم این ۲ نفر توانایی این را دارند که این پست را به خوبی پوشش دهند.

سیلوستره در ادامه مصاحبه خود می‌گوید خرید ادینسون کاوانی می‌تواند به سود میسون گرینوود باشد و این جوان انگلیسی می‌تواند از مهاجم باتجربه اروگوئه‌ای چیزهای زیادی یاد بگیرد.

میسون فرصت بسیار خوبی برای یادگیری از ادینسون دارد. او خواهد دید که وقتی توپ در اختیار حریف است، چطور پرس کند و همچنین چطور حرکت کند و خودش را در موقعیت قرار دهد. این باعث می‌شود که هافبک‌ها او را تغذیه کنند. کاوانی در یک سوم دفاعی حریف به خوبی حرکت می‌کند و خودش را در موقعیت قرار می‌دهد و میسون می‌تواند این موارد را از او یاد بگیرد.

در حال حاضر تمرکز او کار با توپ و حرکت کردن با آن و دریبل زنی است و این کار را به خوبی انجام می‌دهد. ولی کار دیگری که یک مهاجم نوک باید انجام دهد این است که خود را از دید مدافعین ناپدید کرده و سپس در نقطه و موقعیت درست قرار بگیرد. این کاری است که ادینسون واقعا در آن مهارت دارد.

۰ Comments