جایگزین مسیر

شانس بهتر یونایتد برای جذب سانچز نسبت به یووه

by | خرداد , ۲۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

بنا به گزارشات گاتزلا دلا اسپورت که عنوان بهترین روزنامه ورزشی ایتالیا را بدست اورد,منچستریونایتد از شانس بیشتری برای جذب سانچز نسبت به یوونتوس برخوردار است و همچنین این روزنامه خروج سانچز از نیوکمپ را قطعی دانست.

این روزنامه در اخرین شماره خود شرایط منچستریونایتد را مورد بررسی قرار داده است و اعلام کرد به احتمال زیاد نانی راهی یوونتوس شود و منچستریونایتد سانچز را به خدمت بگیرد.

البته این روزنامه به چیچاریتو هم اشاره کرد و اعلام کرد او در مسیر ویدیچ راهی اینتر میلان خواهد شد.

این روزنامه معتقد است یونایتد 60 درصد شانس برای جذب سانچز دارد و یوونتوس 40 درصد شانس خرید این بازیکن 26 ساله شیلیایی را دارد.

گاتزلا اعلام کرد مهم ترین چیز در این انتقال پول است و در این زمینه باشگاه یوونتوس نمی تواند با منچستریونایتد برابری کند.از طرفی بازیکن سابق اودینزه معتقد است هنوز می تواند در لیگی بهتر از ایتالیا بازی کند و بازی در انگلیس را به ایتالیل ترجیح می دهد.

یوونتوس می خواهد تنها 20 میلیون یورو برای سانچز پرداخت کند و این در حالی است که سران بارسا 26 میلیون یورو بابت او طلب کرده اند و یونایتد راضی به پرداخت این مبلغ می باشد.

گاتزلا معتقد است تنها در صورتی یوونتوس توانایی پرداخت مبلغ مد نظر بارسا را داد که مهاجم اسپانیایی خود,یورنته را بتواند بفروشد و با این شرایط باید سانچز را در اولدترافورد تصور کرد تا در ایتالیا.

شما با خرید سانچز موافقید؟

gazzettasanchez

 

۰ Comments