جایگزین مسیر

شایعات منچستریونایتد|پیشنهاد 16 میلیون پوندی برای اسنایدر,نانی در ازای ویدال, ستاره جوان بنفیکا

by | تیر , ۱۹ , ۱۳۹۳

سرمربی جدید منچستریونایتد, لوئیز فن خال احتمالا قصد دارد وسلی #اسنایدر را از گالاتاسرای به خدمت بگیرد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این هافبک هلندی بارها طی سال های اخیر با انتقال به یونایتد لینک شده است و اکنون روزنامه سان مدعی شده است یونایتد احتمالا پیشنهادی 16 میلیون پوندی برای او ارائه خواهد داد.

گزارش ها در ایتالیا نیز حاکی از این مطلب است که یوونتوس احتمالا با 50 میلیون یورو با انتقال آرتورو #ویدال موافقت کند. البته گفته می شود یوونتوس برای بخشی از این مبلغ شاید خواهان یکی از بازیکنان یونایتد باشد.

شیاطین سرخ احتمالا از نانی برای نهایی کردن این انتقال استفاده بکنند.

رقابت برای جذب هافبک آلمانی رئال مادرید نیز همچنان ادامه دارد, گزارش ها حاکی از این مطلب است که آرسنای ها اگر مایل به جذب سامی #خدیرا هستند, باید پیشنهادی بسیار بالا ارائه کنند.

این هافبک 27 ساله یکی از ستارگان ژرمن ها در بازی برابر برزیل بود که توانستند آن برد تاریخی 7 بر 1 را برابر برزیل بدست آوردند. خدیرا با انتقال به یونایتد نیز لینک شده است.

لندن اوینینگ استاندارد مدعی شده است که وینگر فیورنتینا و کلمبیا خوان کوادرادو احتمالا به یونایتد منتقل خواهد شد.

همچنین به گزارش اکسپرس, یونایتد قصد دارد تا برای ستاره جوان بنفیکا ژائو فیلیپه که ملقب به “کریستیانو رونالدو جدید” هست با دیگر تیم ها رقابت کند. شیاطین سرخ به هم تیمی فیلیپه, ژائو ویرجینیا نیز علاقه دارند.

تایمز نیز خبر از تمایل یونایتد برای خرید ریکاردو #رودریگز مدافع چپ سوئیسی ولفسبورگ می دهد.

در شرایطی که پاتریس اورا در آستانه انتقال به یوونتوس قرار دارد یونایتد دلی بلیند را برای جایگزینی مدافع باتجربه فرانسوی مدنظر دارد.

۰ Comments