جایگزین مسیر

شواین اشتایگر: ما میخواهیم کاری کنیم که هواداران بار دیگر به ما افتخار کنند

by | آذر , ۲۱ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد:  باستین شواین اشتایگر اذعان کرد که همه کاری را انجام میدهند که هواداران یونایتد بار دیگر احساس غرور کنند.  تیم لوییز فن خال هفته ی گذشته از گردونه ی مسابقات جام قهرمانان خارج شد. این بازیکن ۳۰ ساله که به خاطر ضربه به صورت وینستون رید با ۳ جلسه محرومیت مواجه شده است اعلام کرد که بازیکنان میخواهند کاری کنند تا هواداران بار دیگر احساس غرور کنند.

این چند روز اخیر برای ما بسیار سخت بوده است. شکست در جام باشگاه ها خیلی ناامید کننده بود ولی ما میخواهیم هر کاری میتوانیم بکنیم تا بار دیگر هوادارانمان را سربلند کنیم.

بازیکنان یونایتد تا به اینجای فصل بار ها و بار ها درباره ی اینکه چه کاری باید برای بهتر شدن انجام دهند صحبت کرده اند ولی در عمل، کارهای کمی را از آنها در زمین مشاهده کرده ایم. هرچند یونایتد در چند بازی نمایش های خوبی را از خودش نشان داده است برای مثال بازی در برابر اورتون یکی از بازی های خوب یونایتد بود ولی تعداد این بازی های خوب چندان زیاد نیست.

یونایتد در چندین بازی اخیر خودش نتوانسته است رضایت هواداران را کسب کند و چند مساوی همراه با باخت در جام قهرمانان شرایط را نیز بدتر کرده است. یونایتد برای اینکه از این وضعیت و بازی های ۰-۰ خارج شود باید وارد فاز هجومی شود و سعی در گلزنی بیشتر کند. تیم لوییز فن خال میتواند از بازی امروز خودش به نحوه ی احسنت استفاده کند و با پیروزی کمی دل هواداران را به دست بیاورد. چنانچه شیاطین سرخ در این بازی هم نتوانند نتیجه ی خوبی به دست بیاورند شدت اعتراضات و انتقادات هواداران به شدت افزایش خواهد یافت.

۰ Comments