جایگزین مسیر

شیاطیـن سـرخ در هنگ کنگ بازی خواهنـد کـرد

by | بهمن , ۱۶ , ۱۳۹۱

منچستر یونایتد برای اولین بار در هشت سال گذشته به عنوان بخشی از تور پیش فصل باشگاه در هنگ کنگ بازی خواهد کرد، غول های لیگ برتر و سازمان دهندگان مسابقه روز دوشنبه این مطلب را بیان کرده اند.
یونایتد با تیم محلی “کیتچی” در تاریخ 29 ژوئیه، در ورزشگاه 40،000 نفری هنگ کنگ روبرو خواهد شد.
دیوید گیل، مدیر اجرایی یونایتد در بیانیه ای گفت: ” این باشگاه دارای یک پشتیبانی فوق العاده ای در سراسر چین و به ویژه در هنگ کنگ است. ”
” ما سفرهای بسیاری داشته ایم و بعد از یک فاصله ی هشت ساله، برای تیم لذت بخش خواهد بود که در سال جاری بتواند دوباره به هنگ کنگ برگردد. ”
“کن انجی” رئیس باشگاه کیتچی هم گفت: ” بدون شک بهترین حمایت را از این باشگاه فوتبال در اینجا خواهیم داشت و پایگاه طرفداران محلی آنها افسانه ای است. ”
برگزارکنندگان مسابقه مشخص نکرده اند که به یونایتد برای این انجام بازی چقدر پول پرداخت خواهد شد، اما تایید شده است که دولت هنگ کنگ برای پرداخت مبلغ یک میلیون دلاری همکاری خواهد کرد.
انجی از بودجه ی “سخاوتمندانه ی” دولت برای این رویداد دفاع کرد و گفت که آن باعث ارتقای هنگ کنگ و افزایش جذب گردشگران خواهد شد.
آخرین سفر یونایتد به هنگ کنگ در سال 2005 انجام شد، هنگامی که شیاطین سرخ 2-0 تیم ملی هنگ کنگ را در یک بازی دوستانه شکست دادند.
باشگاه منچستر یونایتد در ماه گذشته اعلام کرده بود که یک قرارداد اسپانسر سه ساله را با بانک ساخت و ساز چین و شرکت چینی تولید کننده ی نوشیدنی های غیر الکلی Wahaha امضا کرده است.
همچنین هنگ کنگ از 24 تا 27 ژوئیه میزبان منچسترسیتی، تاتنهام و ساندرلند است.
منچستر یونایتد در تاریخ 20 ژوئیه با تیم ستارگان لیگ آ استرالیا بازی خواهد کرد و بازی های دیگر شیاطین سرخ در تور پیش فصل هم به زودی اعلام می شود.

۰ Comments