جایگزین مسیر

طرفداری:جوایز فصل من یونایتد اهدا شد

by | اردیبهشت , ۲۶ , ۱۳۹۲

 بهترین بازیکن فصل از نگاه هواداران موسوم به جایزه سر مت بازبی: روبین فن پرسی

آقای گل کنونی لیگ برتر و بهترین بازیکن فصل گذشته انگلستان توانست با 40.1% آرای از سوی هواداران منچستر یونایتد در سراسر جهان هم‌تیمی‌های خود مایکل کریک (29%) و داوید دهیا (11.5%) را کنار زده و جایزه سر مت بازبی را از آن خود کند. فن پرسی دهمین بازیکن غیر بریتانیایی باشگاه است که موفق به کسب این عنوان می‌شود.

 

بهترین بازیکن فصل از نگاه دیگر بازیکنان تیم: مایکل کریک

مایکل کریک که بدون شک در این فصل یکی از بهترین‌های جزیره و حتی اروپا بوده است با شایستگی از سوی هم‌تیمی‌هایش به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شد. این نخستین دستاورد شخصی کریک در دوران ورزشی‌اش محسوب می‌شود. 

بهترین بازیکن آکادمی جوانان فصل موسوم به جایزه جیمی مورفی: بن پیرسون

پسر 18 ساله اولدهامی در فصل جاری 26 بار به میدان رفت و نخستین و آخرین گل یونایتد در رقابت‌های جوانان را به ثمر رساند. این هافبک خوش تکنیک با کاپیتانی تیم زیر 21 ساله‌های انگلستان و سپس کسب جایزه جیمی مورفی توانست فصل فوق العاده خود را تکمیل کند. 

بهترین بازیکن تیم ب: عدنان جانوزاج

عدنان 18 ساله یکی از مهره‌های کلیدی تیم وارن جویس در سال جاری بود و با اختلافی محسوس نسبت به هم تیمی‌های خود از سوی طرفداران بهترین بازیکن فصل تیم ب شد. 

زیباترین گل فصل: گل دوم روبین فن پرسی مقابل آستون ویلا

کاملا قابل پیشبینی بود. ضربه دیدنی فن پرسی در دیدار هفته سی و چهارم بی تردید زیباترین گل فصل منچستر یونایتد و حتی به عقیده برخی زیباترین گل فصل لیگ برتر بود. در شبی که یونایتد با برتری 3-0 مقابل سبزپوشان بیرمنگهام بیستمین قهرمانی لیگ خود را مسجل کرد‏‌، فن پرسی با یک شوت سرضرب و بی‌نقص اولدترافورد را به وجد آورده و تا حدودی آقای گلی خود را نیز تضمین کرد.

۰ Comments