جایگزین مسیر

طوفان ون خال و ون پرسی,یونایتدی ها باید خوشحال باشند

by | خرداد , ۲۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

بلافاصله بعد از تحقیر اسپانیاییبزرگ در برابر یاران ون پرسی روزنامه مارکا در اقدامی جالب به تحسین هلند پرداخت و مدعی شد ون خال تمام اسپانیا را فلج کرد و اشاره ای به حضور او در اولدترافورد داشت.

این روزنامه معتبر اسپانیایی زبان در سایت خود تحلیلی از بازی ارائه داد و گفت:

“ما باید اعتراف کنیم که اسپانیا بد نبود بلکه هلند نگذاشت که کاری بکنند.

این سبک بازی جدیدترین نوع مقابله در برابر تیمی مانند بارسلونا و یا اسپانیاست و به نظر بهترین سبک می باشد.مربی 62 ساله تیم ملی هلند همه را سوپرایز کرد و علی رغم بازی زیبا تمام بازیکنان اصلی اسپانیا را از بازی خارج کرد.

ما در اطراف هر بازیکن اسپانیا حداقل 4 بازیکن از هلند را می دیدیم  و این موضوع کلید موفقیت هلند بود و علی رغم این سبک,بازی بسیار زیبایی را از این تیم دیدیم.

کاپیتان تیم ملی هلند می توان گفت اولین تیر را در نبرد اقا گلی به صدا در اورد و می توان گفت اگر ون پرسی خوش شانس بود و یا در زمین می ماند باید شاهد هت تریک این بازیکن 30 ساله بودیم.

ون پرسی نشان داد چه گلزن قهاری است و مهارت خود را در این بازی کاملا به رخ کشید.

گل اول او را شاید بتوان به جرات گفت بازیکنانی به تعداد انگشتان یک دست می توانند به ثمر برسانند و در گل دوم هم نشان داد یک مهاجم باهوش چگونه عمل می کند و این برخلاف تورس بود که موقعیت عالی را با تعلل از دست داد.

شاید بتوان گفت پس از هلندی ها ,هواداران منچستریونایتد بسیار خوشحال می باشند چرا که می توانند به فصل  اینده امیدوار باشند و ون خال نشان داد برای بردن تیمی به ارزش 900 میلیون یورو نیازی به داشتن چندین سوپر استار ندارد و بیشتر تیم ملی را بازیکنان داخلی این کشور تشکیل می دادند.”

نظر شما در مورد بازی چیست؟

۰ Comments