جایگزین مسیر

علاقه ولز برای همکاری با رایان گیگز

by | آبان , ۹ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران –فدراسیون ولز دوست دارد ستاره یونایتد رایان گیگز را جانشین کولمن سرمربی فعلی کند.

.

.

.

.

.

.

.

.

به گزارش دیلی میرور ستاره یونایتد رایان گیگز شاید در آینده ای نه چندان دور هدایت تیم ملی ولز را بر عهده بگیرد و جانشین کولمن شود.

رایان گیگز 39 ساله نشان داده است هنوز هم به اندازه جوانی خوب بازی می کند و می تواند برای یونایتد خوب باشد او در بازی با سوسیداد واقعا عالی بازی کرد.همچنین او در 8 بازی نیز در ترکیب یونایتد در این فصل قرار گرفته است.

گیگز همچنین به عنوان دستیار مویس در تیم مشغول به کار است و دیوید مویس اسکاتلندی در حال تلاش است که رایان گیگز را به مدت طولانی در یونایتد نگه دارد و با او به موفقیت های زیادی دست پیدا کند.

با این حال فدراسیون ولز در حال تلاش هستند که ستاره ولزی یونایتد را با پیشنهاد اغواکننده برای مربی گری تیم ملی ولز متقاعد کنند.

فدراسیون ولز که از عملکرد کولمن در مرحله مقدماتی که نتایج ضعیفی کسب کرد راضی نیستند به دنبال یک مربی خوبی برای قوی تر کردن ولز هستند.

با این حال گفته می شود کولمن به عنوان جدی ترین گزینه برای هدایت کریستال پالاس می باشد.

حال گیگز دارای مدرک های بالای یوفا می باشد و می تواند به عنوان جانشین کولمن در ولز انتخاب شود.

یکی دیگر از گزینه های مربی گری ولز مارک هیوز می باشد که با گیگز در سال 99 در منچستر یونایتد هم بازی بودند.

با این حال گیگز اعلام کرده است که در یونایتد خوشحال است.

گیگز به خبرنگاران گفت:من در یونایتد به عنوان مربی خوشحال هستم و این واقعا فوق العاده است من کار کردن با این بازیکنان و دیوید مویس را دوست دارم و علاقه ای به ترک یونایتد ندارم.

اما مربی گری هدف بعدی من در یونایتد است و با کار کردن با سرمربی جدید تیم بسیار لذت می برم و خوشحال هستم که در یونایتد هستم.

۰ Comments