جایگزین مسیر

عملکرد بازیکنان قرضی|گلزنی بارمبی برای هارتلپول

by | اسفند , ۲۰ , ۱۳۹۲

جک بارمبی روز شنبه توانست برای هارتلپول گلزنی کند, البته گل این ستاره جوان منچستریونایتد, نتوانست مانع از شکست 2 بر 1 هارتلپول به وایکومب واندرز در لیگ دسته دو شود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – بارمبی که قرارداد قرضی خود را تا 25 مارس تمدید کرده است, برای هفتمین بار برای هارتلپول به میدان رفت و با ضربه ای والی گل اول دیدار برابر وایکومب را به ثمر رساند و تیمش را در بازی پیش انداخت.

اما در نیمه دوم وایکومب بازی را با ضربه سر دین مورگان از دهانه دروازه به تساوی کشاند و میزبانان با ضربه سر مک کلور در دقیقه 70 سه امتیاز بازی را از آن خود کردند تا تک گل بارمبی نیز سودی برای هارتلپول نداشته باشد.

در بازی دیگر, سم جانستون توانست با واکنش های چشم نواز خود دروازه دانکستر را برابر هادرسفیلد بسته نگه دارد تا آنها بتوانند با نتیجه 2 بر 0 در این دیدار از رقابت های دسته یک به پیروزی برسند. این پیروزی تیم پل دیکوف را کمی از قعر جدول جدا کرد و هم اکنون آنها 4 امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارند.

جسی لینگارد نیز اولین بازی خود برای برایتون را در بازی برابر ریدینگ انجام داد. این دیدار با تساوی 1 بر 1 به پایان رسید. این مهاجم اهل وارینگتون خلاقیت خود در بازی را نشان داد اما نتوانست تاثیری در بازی بگذارد, بخصوص پس از اینکه گوردون گیر در دقیقه 51 از زمین مسابقه اخراج شد.

تایلر بلاکت و کیکو ماکدا نیز هر دو به عنوان یار تعویضی برای بیرمنگهام سیتی به میدان رفتند تا شاید بتوانند مانع از شکست تیمشان با نتیجه 2 بر 0 برابر کوئینز پارک رنجرز شوند. اما این دو بازیکن نتوانستند دو گل رنجرزها را که بازیکن سابق یونایتد راول موریسون به ثمر رسانده بود, جبران کنند. ویل کین نیز در دقیقه 84 بازی به میدان رفت.

تام لورنس نیز 90 دقیقه برای یئوویل در پیروزی 2 بر 0 آنها برابر شفیلدونزدی بازی کرد. این پیروزی به لطف گل های ایشمائل میلر به ثبت رسید. این ستاره یونایتد هم اکنون 7 بازی برای باشگاه قرضی خود انجام داده است که در 5 دیدار تیمش شکست نخورده است.

در لیگ دسته دو, سم برن در دقیقه 63 بازی برابر پورته واله به میدان رفت اما نتوانست مانع از شکست 2 بر 1 کارلیزلی به پورته واله شود. این شکست باعث شد اختلاف کارلیزلی با منطقه سقوط به 2 امتیاز برسد. متاسفانه هم تیمی او چارنی اکانگامنه در این دیدار به میدان نرفت.

در نهایت مارنیک ورمیل بیست و دومین بازی خود برای نایمیخن را در فصل جاری انجام داد اما نتوانست مانع از شکست 3 بر 1 تیمش برابر روداکرکراد در لیگ اردویزه هلند شود.

۰ Comments