جایگزین مسیر

عملکرد تحسین برانگیز فالکائو در بازگشت خود

by | آذر , ۳۰ , ۱۳۹۳

تساوی منچستر یونایتد مقابل استون ویلا همراه بود با تک کل رادومل فالکائو ، کسی که بعد  بازگشت خود از مصدومیت برای اولین بار در ترکیب ابتدایی یونایتد قرار گرفته بود .

فالکائو صبر و حوصله زیادی رو بخرج داده بود و منتظر فرصتی باقی مانده بود تا توانایی های خود را به طرفداران یونایتد نشان دهد .2

زدن یک گل و دادن 2 پاس گل نتیجه 4 بازی ابتدایی او بود ، اما بعد از بازگشتش فرصت کمی نصیبش شد ، حتی در بازی قبل روی نیمکت نشسته بود و بازی نوجوان آکادمی یونایتد یعنی جیمز ویلسون رو تماشا می کرد .

اما بالاخره روز شنبه او در ترکیب اصلی قرار گرفت و تنها 53 دقیقه طول کشید تا به همه ثابت کند مسیر دروازه را هنوز فراموش نکرده است . گرچه ضربه سر او نتوانست هفتمبن پیروزی متوالی شیاطین سرخ را پایه ریزی کند اما موجب به دست آوردن یک امتیاز و تعویض یک شکست تلخ با یک تساوی شد . درکنار گلزنی ، خود فالکائو  نیز عملکرد تحسین برانگیزی را از نشان داد.

از کل پاس های فالکائو 94% آن ها به مقصد رسیدند ، 100% شوت هاش در چارچوب بود و تنها موقعیت جدی گلزنی خود را به نتیجه رساند . همچنین او 4 پاس کلیدی داد و موقعیت گل زیادی را برای هم تیمی های خود مهیا کرد و در طول 90 دقیقه تنها 3 بار توپ را از دست داد .

3

گرچه در مورد آینده و ادامه حضور این مهاجم قرضی تیم موناکو در منچستر ابهام های زیادی وجود دارد ، ولی بدون هیچ شکی او یکی از بهتری مهاجمان دنیا باقی خواهد ماند . اگر یونایتد بتواند در نیم قصل دوم هم فالکائو را در جمع خود نگه دارد شاید او بتواند حتی مسیر سخت قهرمانی برای یونایتد را هموار و یونایتد را به قهرمانی برساند ، البته به شرطی که یونایتد دیگر به این راحتی امتیازی را از دست ندهد !

عملکرد کلی فالکائو در این فصل

4

۰ Comments