جایگزین مسیر

غیبت دنی ولبک ، بازگشت پل اسکولز برابر چلسی

by | اردیبهشت , ۱۳ , ۱۳۹۲

سرالکس فرگوسن دنی ولبک را از ترکیب تیم برای بازی با چلسی در لیگ برتر کنار گذاشت اما امیدوار است که اسطوره شیاطین سرخ پل اسکولز را بر روی نیمکت داشته باشد.

هافبک 38 ساله منجستر بعد حضور در برد 4-1 برابر فولام در 26 ژانویه به دلیل مشکل زانو از میادین دور بوده.

سرالکس فرگوسن در کنفرانس خبری اش قبل از بازی با چلسی از علاقه خود برای بازگشت اسکولز به میادین گفت و همچنین خبرهای تازه ای در مورد نمانیا ویدیچ بیان کرد.

سرالکس گفت : ” ولبک در بازی یکشنبه غایب خواهد بود.بقیه تیم همگی سالم هستند.اسکولز و ویدیچ به تمرینات بازگشته اند و من قطعا اسکولز را در بازی با چلسی بر روی نیمکت قرار خواهم داد تا او را به میادین بازگردانم.من خیلی دوست دارم که او را در بازی با سوانسی بازی دهم.

“هفته گذشته ما در بازی با آرسنال خوب کار کردیم و با توجه به موقعیت هایی که داشتیم ، باید بازی را می بردیم.چلسی نیز همانند آرسنال برای سعود به لیگ قهرمانان در تلاش است و ما  قوی ترین تیم ممکن را به این بازی خواهیم فرستاد.

“چلسی در هفته های اخیر بسیار خوب کار کرده است و آنها اکنون در فینال لیگ اروپا هستند.بازی خوبی از آب در خواهد آمد.ما باید با اشتیاق زیادی بازی کنیم و از آن لذت ببریم.ما باید خودمان را نشان دهیم و یک فصل خوب را با اقتدار به اتمام برسانیم.”

۰ Comments