جایگزین مسیر

فالکائو آماده است تا برای شروعی دوباره بجنگد

by | آذر , ۲۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-رادامل فالکائو مهاجم منچستریونایتد از اینکه در کنار وین رونی , رابین ون پرسی و ویلسون رقابت کند لذت می برد.

این بازیکن کلمبیایی پس از آسیب دیدگی برابر تیم هال سیتی که با پیروزی تیم در ماه نوامبر همراه بود به عنوان یار تعویضی سوم در برابر لیورپول به میدان آمد تا پیروزی تیم را استحکام ببخشد.

حالا که او در حال نزدیک شدن به مرز آمادگی کامل است , فالکائو مصمم است تا جایگاه خودش در تیم ون خال را پیدا کند اما به سادگی می پذیرد که خودش باید این فرصت را به دست آورد.این مهاجم 28 ساله به روزنامه ها گفت : “من احساس می کنم برای لحظه ای که تیم  به من احتیاج دارد آماده هستم.”

“هر وقت که این فرصت به من داده شود من تلاش می کنم تا بهترین عملکردم را برای مربی به نمایش بگزارم و سعی می کنم به تیم کمک کنم.من و مربی زیاد حرف زدیم.او یک فلسفه دارد که من باید به آن احترام بگذارم . من مصدوم بودم و باید منتظر باشم تا فرصت بازی کردن پیدا کنم.”

” من در حال حاضر تقریبا در 100% آمادگی هستم پس بیایید صبر کنیم و ببینیم تصمیم مربی چیست , وقتی که او می خواهد از من بیشتر استفاده کند.ما یک گروه خوب از بهترین مهاجمان را داریم و این برای هر کسی خوب است.این به  این معنی است که همیشه یک سطح از رقابت بین ما وجود دارد, البته رقابت سالم و بدیهی است که من از حضور در چنین تیمی خوشحال هستم.”

در همین حال خوان ماتا نگرش فالکائو به تمرینات را ستود و امیدوار است در آینده ای نزدیک هم تیمی هایش فرم او را بالا ببرند. ماتا می گوید : “او خیلی خوب تمرین می کند او منتظر یک فرصت خوب است که این نشان دهنده شخصیت حرفه ای اوست. او مثل یک هم تیمی بزرگ است. ماتا عنوان کرد : ” این باعث می شود که من از بازی او[برابر لیورپول] خوشحال شوم.این مرا حتی خوشحالتر می کند اگر او نمره بالاتری بگیرد زیرا باعث می شود بازی کند اگر خوب تمرین کند.”

۰ Comments