جایگزین مسیر

فردیناند: زاها توانایی بهترین بودن را دارد

by | مرداد , ۵ , ۱۳۹۲

ریو فردیناند تایید می کند که از عملکرد زاها در تور پیش فصل شگفت زده شده است.

ویلفرد زاها تا به حال در هر 4 بازی که به میدان رفته، درخشش فوق العاده ای داشته و در بازی آخر با گل دیر هنگام خود یونایتد را از شکست نجات داد. حرکت های زیبا و نمایش عالی زاها، علاوه بر تحسین هواداران یونایتد، تمجید هم تیمی هایش را نیز به دنبال داشته است.

فردیناند درباره او می گوید: “چیزی که در مورد زاها بیشتر مرا تحت تاثیر قرار می دهد، توانایی او در عین بی تجربگی اش است. او می تواند با استارت فوق العاده اش نفر روبرو را پشت سر بگذارد. سریع و مستقیم به جلو حرکت می کند اما آنچه بیش از هر چیز مرا شگفت زده می کند این است که او چگونه به این سرعت شوت می زند. من قبلا بازی های او را زیاد ندیده بودم. ویلف یک وینگر است اما تمایل زیادی دارد که به محوطه جریمه بیاید و خطرساز شود. این خیلی خوب است.”

ریو که نمی خواست به همین زودی از زاها خیلی تعریف و تمجید کند، افزود: “من نمی خواهم به همین زودی در این مورد حرف زیادی بزنم، اما ویلف استعداد فوق العاده ای دارد. اوبازیکن جوان و بی تجربه ای است که مهارت های فردی زیادی دارد و می تواند روز به روز بیشتر شود. همه شواهد نشان می دهد که او بازیکن سخت کوشی است که می خواهد پیشرفت کند و به یکی از بهترین بازیکنان دنیا تبدیل شود. با این ویژگی ها و با تاثیری که از بقیه بازیکنان باشگاه می گیرد، ما احتمالا یک بازیکن تاپ را در اختیار خواهیم داشت. توصیه ای که من به او دارم این است که سرش را پایین بیندازد و سخت کار کند. به همین سادگی. او باید روی همه جنبه های بازی اش کار کند و از اطرافیانش یاد بگیرد و به پیشرفتش ادامه دهد.”

 

۰ Comments