جایگزین مسیر

فرمائلن اولویت ون خال نیست

by | تیر , ۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش میرر و گاردین یونایتد علی رغم اینکه هنوز برای جذب کاپیتان آرسنال در تلاش است اما اگر فرمائلن هم بخرد باز به دنبال یک مدافع در حد کلاس جهانی است.

گاردین مدعی شد #توپچی ها پیشنهاد 6 میلیون پوندی یونایتد را برای مدافع وسطشان را رد کردند و اعلام کردند که دو برابر این مبلغ یعنی 12 میلیون پوند می خواهند.

با توجه به اینکه مشتری جدی خواهان فرمائلن نیست و تنها یک سال از قرارداد او مانده است ون خال قصد دارد که با مبلغی زیر 10 میلیون پوند او را بخرد چرا که او می خواهد یک مدافع بزرگ را به تیم بیاورد و نباید پول زیادی بابت فرمائلن بدهد.

البته احتمال اینکه جای فرمائلن,استفان دی فری به اولدترافورد بیاید زیاد است و به نظر می آید خرید دی فری بهتر باشد چرا که هم جوانتر است و نوسان بسیار کمتری نسبت به مدافع آرسنال دارد.

به نظر می آید ون خال قصد دارد تا در کنار یک مدافع بسیار خوب مانند #هوملس و یا میراندا یک مدافع دیگر به خدمت بگیرد و در کنار محصولات آکادمی یونایتد یک بازنگری در خط دفاعی زخم خورده یونایتد بکند.

خرید #دی فری هم ارزانتر و هم در دسترس تر نشان می دهد و البته کیفیت این مدافع جوان هلندی هم خودش دلیل محکمی بر خرید اوست اما اگر ون خال بتواند با مبلغی زیر 10 میلیون پوند #فرمائلن را به خدمت بگیرد می توان گفت خرید خوبی بوده است.

 

۰ Comments