جایگزین مسیر

فروش پیراهن شماره هفت منچستریونایتد متوقف شد

by | تیر , ۲ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – فروشگاه مرکزی باشگاه منچستریونایتد فروش پیراهن شماره هفت منچستریونایتد با نام والنسیا را متوقف کرد.

پس از رونمایی از پیراهن جدید باشگاه برای فصل آینده اخبار ضد و نقیضی از فروشگاه مرکزی منچستریونایتد به گوش می رسید، که اکنون دیلی میل آن را علناً فاش کرده است.

به گزارش دیلی میل، منچستریونایتد بر روی پیراهن های جدید شماره هفت خود نام والنسیا را چاپ نکرده است. به نظر می رسد توقف فروش پیراهن منچستر با این شماره و نام والنسیا به این دلیل است که آنتونیو والنسیا فصل بعد شماره دیگری را به تن خواهد کرد. ولی اکنون این سوال مطرح شده است که این شماره به چه کسی خواهد رسید.

اولین گزینه شاید خرید بازیکن بزرگی است که مدتهاست وعده داده شده است. بیل، تیاگو، فابرگاس و یا حتی خود کریستیانو رونالدو می توانند در صورتی که به الدترافورد بیایند این شماره را به تن کنند. و یا شاید این پیراهن به بازیکنان کنونی منچستر از قبیل زاها و یا کاگاوا برسند. “شاید” دیگری که مطرح است این است که ممکن است منچستر قصد فروش والنسیا را داشته باشد و هنوز در مورد شماره هفت بعدی تصمیم نگرفته است.

۰ Comments