جایگزین مسیر

فرگوسن:مویس تازه شروع کرده است.

by | فروردین , ۱۰ , ۱۳۹۳

یک منبع نزدیک به سرالکس به دیلی میل گفته است که فرگوسن باور دارد مویز مدت مدیدی را در یونایتد پابرجا خواهد ماند، ولی خود مویز می داند که فرگوسن کمترین فشاری را در هیئت پشت پرده به دیگران در حمایت از مویز وارد نمی کند و این گلیزرها هستند که تقدیر مویز به دستشان است.

فرگوسن معتقد است که هیچ گونه بحثی در مورد اخراج موس در هییت مدیره نشده و او سفر طولانی را تازه شروع کرده است.

با تمام این حرف ها فشار بسیار زیادی بر روی دیوید مویس می باشد.

خبر بد برای مویس بازی با بایرن مونیخ می باشد که در صورت نتیجه نگرفتن در این بازی سخت فشار بیشتری بر رییس یونایتد وارد خواهد شد.

در روز شنبه عده ای از هواداران بنری را به اسمان فرستادند که خواستار اخراج دیوید مویس بودند.اما مویس  با اعتماد به نفس کامل در این باره صحبت کرد و معتقد است کسانی که این کار را کرده اند پول خود را از دست داده اند و از حمایت شدید هوادارها در اولدترافورد بسیار تشکر کرد.

عصر روز شنبه یونایتد نتیجه خوبی گرفت اما مویس می داند اگر این نتایج ادامه نداشته باشد به مشکل می خورد.سر الکس بزرگ نیز از این بازی دیدن می کرد.

فرگوسن به گلیزرها گفته است که مویس می تواند یونایتد را دوباره در جمع بهترینهای جهان قرار دهد و منتقدان خود را ساکت کند.او نسبت به مویس مطمین هست و امیدوار است مویس کاری کند تا صحبت هایی که درباره ی انتخاب بد فرگی گفته می شود از بین برود.

قهرمان فصل گذشته تنها با بردن تمام بازی های خود می تواند به سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار باشد.

وین رونی مهاجم یونایتد که 171 گل در لیگ برتر زده است نیز از مویس حمایت کرد و گفت:

“مهم این است که مدیریت و هوادارها پشت ما هستند و شرایط دوباره عالی خواهد شد.من از حمایت انها در روز شنبه حیرت زده شدم.انها باور نکردنی هستند.”

حال باید دید مویس می تواند جواب این اعتماد را بدهد یا خیر.

۰ Comments