جایگزین مسیر

فرگوسن به بازیکنان کلیدی استراحت می دهد

by | آبان , ۲۹ , ۱۳۹۱

سر الکس فرگوسن تصمیم گرفته است که به وین رونی، رابین ون پرسی و ریو فردیناند برای بازی با گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا، استراحت بدهد.

با پیروزی 3-1 مقابل براگا در تقریباً دو هفته ی پیش و کسب چهار برد پیاپی، صعود منچستر یونایتد به مرحله ی بعدی لیگ قهرمانان، مسجل شده است.

یونایتد اکنون، به دنبال رقابت برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر است. سر الکس فرگوسن، تصمیم گرفته است که به تعدادی از بازیکنان مهم خود مانند، پل اسکولز، رایان گیگز، آنتونیو والنسیا و دیوید دخیا استراحت بدهد و به برخی از بازیکنان جوان باشگاه، بازی بدهد.

سام جانستون دروازه بان و تام تورپ مدافع، بازیکنانی هستند که احتمالاً برای یونایتد بازی خواهند کرد.این دو بازیکن، برای تیم زیر 21 ساله های باشگاه و تیم زیر 19 ساله های انگلستان بازی کرده اند.

ترکیب تیم
دروازه بانان: سام جانستون، آندرس لیندگارد

مدافعان: رافائل، الکساندر باتنر، فیل جونز، تام تورپ، مارنیک ورمیجل، اسکات ووتون

هافبک ها: مایکل کریک، داویده پتروچی، لارنل کول، تام کلورلی، دارن فلچر، اندرسون، نیک پاول، اشلی یانگ، رایان تونیکلیف

مهاجمان: خاویر هرناندز، جاشوا کینگ، دنی ولبک، فدریکو ماکدا

در همین حال، از طرفداران یونایتد خواسته شده است که در طول اقامت خود در استانبول، احتیاط کنند.

وزارت امور خارجه، یک سری دستورالعمل هایی را منتشر کرده است که نشان می دهد، نگرانی هایی در مورد تکرار حوادث سفر یونایتد در سال 1993 برای بازی با تیم ترکیه ای وجود دارد. در آن بازی، خشونتهایی در خارج از زمین، رخ داد.

در مجموع 178 نفر از طرفداران یونایتد در آن دیدار، پس از یک درگیری در خارج از ورزشگاه، دستگیر شدند و یکی از هتل های استانبول، کاملاً آسیب دید.

بازی به خودی خود، دارای صحنه های زشتی بود و با درگیری و نزاع بین بازیکنان دو تیم همراه بود.

بازیکنان یونایتد، پس از ورود به ترکیه، با استقبال شرم آور و پر سر و صدای طرفداران محلی و پرچم های ‘به جهنم خوش آمدید ‘ مواجه شدند و به علت گل های خارج از خانه ی گالاتاسرای، حذف شدند.

۰ Comments