جایگزین مسیر

سر الکس فرگوسن مامور بازگرداندن رونالدو

by | خرداد , ۲۵ , ۱۳۹۲

 

فرگوسن از طرف باشگاه منچستریونایتد مامور به بازگرداندن رونالدو شد ولی چگونه فرگوسن می‌تواند رونالدو را باز گرداند؟

به گزارش دیلی میل، اگر تصور کنیم فوتبال با قلب و ذهن انجام می‌شود، منچستریونایتد می‌تواند با کریستیانو رونالدو اطمینانی قلبی داشتی باشد و با بازگشتش به الدترافورد فصل آینده را شروع کنند. بطوریکه قهرمان این فصل لیگ جزیره با اینکه از لحاظ اقتصادی مقداری ترس دارد راهی برای بازگشت او پیدا کند.

رونالدو بعد از چهارسال که منچستریونایتد را برای رفتن به فرهنگ و جو ایبریایی که در ان پرورش یافته بود ترک کرد، از شرایطش در رئال مادرید راضی به نظر نمی‌رسد، منابع بسیار بلند مرتبه ای در باشگاه قبلی‌اش بسیار دوست دارند که وی به الدترافورد بازگردد.

پیش از این فرگوسن گفته بود: “کریستیانو ما را ترک کرد چون فکر می‌کرد مرغ همسایه غاز است. و من فکر می‌کنم الان او فهمیده است که این چنین نیست.”

به هر حال، تمام سران یونایتد امیدوار هستند که در این تابستان یک خرید بزرگ داشته باشند و با توجه به رد پیشنهادت تمدید قرارداد رئال از طرف رونالدو، این بازیکن می‌تواند همان خرید مورد نظر باشد اما شیاطین سرخ باید با دو رقیب قدرتمند خود یعنی پاریس سن ژرمن و موناکو بر سر رونالدو رقابت کنند.

در یک نگاه ساده می‌توان دریافت که طرف های فرانسوی قادر هستند که حقوق هفتگی 300.000 هزار پوند در هفته را با کریستیانو بدهند در حالی که منچستر همچین توانایی ندارد. یونایتدی ها نمی‌توانند در بازی موش و گربه ای که در بازار نقل و انتقالات راه می‌افتد با این دو تیم رقابت کنند و ناچار هستند که فلورینتو پرز را برای جذب این ستاره وسوسه کنند. پرز بهترین بازیکنش را به این سادگی ها نخواهد فروخت. شاید تنها چیزی که بتواند این پیرمرد 66 ساله را متقاعد به فروش وی کند پیشنهادی حدود 80 میلیون پوند خواهد بود.

Cr7

حقیقتاً این صحبت ها از کمی پیش شروع شد، زمانی که زیاد دور نیست و ما نباید شگفت زده بشویم اگر رونالدو به یونایتد بیاید. شبی که رونالدو برای بازی برگشت رئال مادرید و منچستریونایتد به الدترافورد بازگشت این داستان آغاز شد. فرگوسن اصرار داشت که با شکستن سنت یونایتد اسامی تیم میهمان را بعد از تیم میزبان و اسم رونالدو را در آخر آن بخوانند.

اینکار می‌توانست به دو هدف باشد، اول اینکه فرگوسن فکر می‌کرد شادی عمومی و بسیار زیاد طرفداران، رونالدو را از لحاظ روانی به هم بزند و به او یادآوری کند که او امشب چقدر تحت نظر است. و همچنین فرگوسن می‌دانست احترامی که تماشگران به او خواهند گذاشت به او یادآوری خواهد کرد که وی را چقدر در اینجا دوست دارند.

البته یونایتدی ها باید از سرمربی جدید خود نیز کسب تکلیف کنند. دیوید مویس که به تازگی جانشین فرگوسن شده پیش از این برای جذب بازیکنانی مانند گرت بیل، مودریچ و فابرگاس دست به کار شده است. البته سران یونایتد می‌دانند روابط آنها با دنیل لِوی رئیس باشگاه تاتنهام بعد از جذب کریک و برباتوف از این تیم زیاد خوب نیست و احتمالش بسیار کم است که تاتنهام به منچستریونایتد بازیکن بدهد. به همین دلیل شاید اگر نیامدن بیل قطعی شود رونالدو گزینه اول منچستر باشد.

در هر صورت یونایتی ها دوست دارند تا پیش از شروع تور پیش فصل این تیم در آسیا که از 10 جولای آغاز خواهد شد بازیکن مورد نظر خود را جذب کنند. این معادلات میتواند با مشخص شدن تکلیف وین رونی سریعتر حل شوند. یونایتد پیش از این اعلام کرده است که رونی فروشی نیست .

در آخر ما انتظار داریم با صحبت های مویس با مدیر اجرابی آینده یونایتد اد وودوارد این اختلافات تا پیش از شروع فصل آینده در این تیم حل شوند. 1919048_w2

 

ترجمه خبر از We Are United

۰ Comments