جایگزین مسیر

فلاینی جراحی دستش را به تعویق انداخت

by | مهر , ۱۶ , ۱۳۹۲

منابع نزدیک به اسکای اسپورت خبر داده اند که هافبک منچستریونایتد ماروان فلاینی عمل جراحی دست خود را تا ماه دسامبر به تعویق خواهد انداخت.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن تیم ملی بلژیک که در آخرین روز نقل و انتقالات از اورتون به منچستریونایتد ملحق شد, در بازی برابر ساندرلند نتوانست به دلیل مصدومیت رباط مفصل مچ دست خود به میدان برود.

گفته می شد او هرچه سریعتر باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و احتمال دارد به دلیل این مصدومیت 7 هفته از میادین دور باشد. یعنی یونایتد نمی توانست تا ماه دسامبر از این بازیکن در ترکیب خود استفاده کند.

اما دیشب خبر رسید که این بازیکن در دو بازی پیش روی تیم ملی بلژیک در رقابت های مقدماتی جام جهانی می تواند بازی کند, امروز نیز خبر رسید که این بازیکن عمل جراحی دست خود را تا ماه دسامبر به تعویق انداخته است و در بازی روز جمعه تیم ملی بلژیک می تواند به میدان رود.

او همچنین می تواند تا زمانی که در ماه دسامبر دستش را جراحی نکرده است, برای تیم قهرمان لیگ برتر بازی کند.

فلاینی روز چهارشنبه در بازی لیگ قهرمانان برابر شاختار دونتسک دچار این مصدومیت شد و نتوانست در بازی شیاطین سرخ برابر ساندرلند به میدان برود.

.

.

فلاینی قصد دارد بازی های حساس تیم ملی و باشگاه منچستریونایتد در دو ماه اخیر را ازدست ندهد و قصد دارد با محافظ مچ دست به میدان برود.

به نظر می رسد این تصمیم بر خلاف خواسته باشگاه منچستریونایتد می باشد که به نقل از گاردین باشگاه ترجیح می داد تا این هافبک هر چه سریعتر زیر تیغ جراحی برود.

با این حال مربی تیم ملی بلژیک این ادعا را رد می کند و می گوید فلاینی می تواند در بازی جمعه شب تیم ملی به میدان رود.

مارک ویلموتس گفت: تا آنجایی که به من مربوط است, در کل او می تواند جمعه بازی کند. این مسئله به این معنی نیست که او حتما بازی خواهد کرد. من نشنیده ام که باشگاه منچستریونایتد از ما بخواهد که عمل جراحی او هرچه سریعتر انجام بگیرد.

“یک بازیکن هنوز می تواند تصمیم بگیرد که چه زمانی می خواهد تحت عمل جراحی قرار بگیرد. در زمان من در هر شرایطی روال همین بوده است.”

.

فلاینی روز سه شنبه به مدت یک ساعت و 45 دقیقه با محافظ دست با هم تیمی های خود در اردوی تیم ملی به تمرین پرداخت.

۰ Comments