جایگزین مسیر

فلاینی عمل جراحی دست خود را به تعویق انداخت

by | مهر , ۲۷ , ۱۳۹۲

دیوید مویز تایید کرد که ماروان فلاینی عمل جراحی را پشت سر خواهد گذاشت تا مصدومیت مچ دست خود را درمان کند, با وجود این, مویز اعلام کرد که مسولان تیم ملی بلژیک عمل جراحی دست او را به تعویق انداختند, در حالی که پزشکان باشگاه به دلایلی خوب تصمیم گرفته بودند.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – مویز به شبکه باشگاه گفت: فلاینی متاسفانه نیاز به عمل جراحی دارد. تقریبا مصدومیت مچ دست بدی است. تکه کوچی استخوان و رباط او جلو آمده اما به ما گفته شد که ما می توانیم بدون عمل جراحی اکنون از او استفاده کنیم.

مصدومیت هافبک بلژیکی خطری برای یونایتد بود تا این بازیکن برای مدت کوتاهی از ترکیب دو بماند در شرایطی که تام کلورلی نیز مصدومیت عضله پا دارد اما رئیس اطمینان دارد که باشگاه می تواند عمل جراحی فلاینی را تا هر زمان که می خواهد به تعویق بیاندازد.

مویز گفت: ما می توانیم عمل فلاینی را تا دو سال بعد نیز به تعویق بیاندازیم. نیاز ضروری نیست تا او این کار را انجام دهد, اما این مسئله به این بستگی دارد که آیا او احساس می کند خوب است تا بازی کند یا نه.

.

.

فلاینی می تواند در مدت فعلی با محافظ دست به بازی بپردازد, با وجود این مویز بسیار به درجه مراقبت از این بازیکن توجه می کند و می گوید اگر قرار است او به بازی کردن ادامه بدهد, نیاز است تا از مصدومیت این بازیکن بلژیکی مراقبت به عمل آید.

“واضح است که شما از بازوهای خود استفاده می کنید تا کمی بازیکنان دیگر را از توپ دور کنید و این مهم است که ما اطمینان حاصل کنیم که مچ او صدمه بیشتری نمی بیند.”

۰ Comments