جایگزین مسیر

فلتچر به خاطر تور آمریکا هیجان زده است

by | بهمن , ۱۶ , ۱۳۹۲

درن فلتچر می گوید که شیاطین سرخ از سفر دیگری به ایالت متحده آمریکا در تابستان آینده به خاطر تور 2014 لذت خواهند برد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شاگردان دیوید مویز از چارچوب تور 2014 تابستان پیش رو به آمریکا سفر خواهند کرد تا در بازی هایی پیش فصل در تورنمنتی کهبرخی از بهترین تیم های جهان شامل آث میلان, رئال مادرید و اینترناسیوناله حضور دارند, شرکت کنند.

فلتچر که برای اولین بار به همراه تیم اصلی در تور پیش فصل 2003 تیم در آمریکای شمالی حضور داشت, می گوید آمریکا همیشه مقصد جدابی برای بازیکنان بوده است و درن معتقد است این سفر فرصت عالی را برای تیم مهیا می کند.

این هافبک باتجربه به شبکه باشگاه گفت: برای من, این مسئله مهمترین جنبه پیش فصل است. البته, بی نظیر است که بتوان رفت و تمام شهرها, استادیوم ها و هواداران جدید را مشاهده کرد و با مردم در اجتماع ها یا مدارس محلی دیدار کرد و کارهای متفاوتی همچون این مسئله را انجام داد, کارهایی که ما در تور انجام می دهیم. اما در نهایت هدف اصلی سفر کردن با بچه ها است و واقعا با همدیگر آشنا بشویم و شوخی های خوبی داشته باشیم.!

“عالی خواهد بود که به آمریکا برمی گردیم؛ آنجا مکان فوق العاده ای برای سفر کردن است. من هوادار پرباقرص سفر به امریکا هستم زیرا امکانات در آنجا همیشه بی نظیر هستند. آنجا همچنین حمایت خوبی از تیم وجود دارد اما به همان اندازه شما وقت آزاد نیز دارید. همه بازیکنان همیشه از این مسئله لذت می برند.”

۰ Comments