جایگزین مسیر

فلچر: دلمان برای دیماریا تنگ شده بود

by | دی , ۱۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچسریونایتد در ایران:

ستاره ارژانتینی باشگاه منچستریونایتد که با مصدومیتش در ماه دسامبر مدتی از میادین دور بود حال شرایط خوب خود را پیدا کرده است.و اماده بازی های پیش رو میباشد.

تابستان گذشته یونایتد ستاره های زیادی را به خدمت گرفت و مهمترین انها انخل دیماریا بود که با مبلغ 75 میلیون یورو او را از رئال مادرید خریداری کردند.او چندی قبل به دلیل مصدومیت مدتی دور از میادین بود اما سرانجام فرم خود را به دست اورد و توانست مقابل یئوویل تاون در رقابت های حذفی چند شب پیش به میدان برود و فلچر افبک تیم منچستریونایتد از این بابت بسیار خوشحال است.

فلچر گفت:

گل او به یئوویل تاون فوقالعاده بود واقعا گل زیبایی به ثمر رساند انخل بازیکنی در سطح کلاس جهانی میباشد و بار دیگر هنر و  خلاقیت فوق العاده اش را نشان همه داد.انخل در طول بازی مدام میدود و دنبال تصاحب توپ و خلق موقعیت میباشد او هوش و استعداد یادگیری فوق العاده ای دارد و همیشه به دنبال ان است که چیز های زیادی یاد بگیرد و من اورا از این بابت ستایش میکنم.

مدتی که او مصدوم بود من و تمام بازیکنان دلمان برایش تنگ شده بود او سال اولش است که به یونایتد امده است و این مصدومیت طبیعی میباشد و او ابتدا باید به شرایط لیگ عادت کند.

من فکرمیکنم که فصل بعد فصل فوق العاده ای برای دیماریا میباشد او متواند کمک زیادی به یونایتد کند و فصل بعد مطمئنا دیماریا بسیار امده تر است.او بازیکن فوق العاده مهمی برای ما میباشد.

۰ Comments