جایگزین مسیر

فلینی انتظار دارد در مسکو یک نمایش تاکتیکی توسط زسکا به اجرا گذاشته شود

by | مهر , ۲۹ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد-موران فلینی می گوید منچستر یونایتد باید آماده یک نبرد تاکتیکی در روز چهارشنبه ( امشب ) باشد و باید بازی قبل خود که در برابر اورتون برگزار می شد را فراموش کند.

منچستر یونایتد همیشه در گودیسون پارک بازی های سختی داشته است اما شاگردان لوییس ون گال توانستد با ارائه یک بازی خوب و با نتیجه ۳-۰ به پیروزی برسند.

فلینی به MUTV گفت:

برای من بازی های اروپا تاکتیکی تر هستند ما در برابر تیم های بزرگ بازی می کنیم و بازی های متفاوتی هستند.در انگلیسی حمله , حمله , حمله می باشد.در اروپا بیشتر تاکتیکی تر تیم ها به زمین می آیند.

هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند و این برای هر دو تیم سخت و دشوار است ( برعکس فوتبال داخلی).ما می دانیم که باید چگونه بازی کنیم.مربی و کادر فنی بازی های این تیم را تماشا کرده اند پس می دانیم که باید چکونه بازی کنیم.

سفر طولانی و ۴ ساعته منچستر یونایتد به مسکو نیز مشکلاتی به همراه داشته است اما فلینی اصرار دارد که سفر نیز بخشی از زندگی حرفه ای هر فوتبالیست می باشد , او گفت:

ما حرفه ای هستیم و برای هر چیزی آماده هستیم.

در بازی قبلی منچستر یونایتد در مقابل وولسفبورگ که یک ماه قبل برگزار می شد و یونایتد موفق شد در خانه به پیروزی برسد فلینی افزود:

ما یک باخت و یک برد داریم.در این گروه همه سه امتیازی هستند پس ما به دنبال پیروزی هستیم.در این مسابقه و پس از آن در اولدترافورد می خواهیم برنده شویم تا کمی مطمئن شویم که به دور بعد صعود خواهیم کرد.هر چیزی می تواند رخ دهد پس ما روی عملکرد خود متمرکز هستیم.

۰ Comments