جایگزین مسیر

فن خال:هیچ شانسی برای قهرمانی نداریم

by | آذر , ۳۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران:

سرمربی منچستریونایتد لوئیز فن خال پس از تساوی ناامید کننده اش برابر استون ویلا بر این باور است که تیمش در فصل جاری هیچ شانسی برای قهرمانی ندارد.

یونایتد پس از تساوی مقابل استون ویلا در ورزشگاه ویلا پارک 32 امتیازی شد و در همان رتبه سوم جدول باقی ماند اما فاصله اش با تیم صدرنشین جدول چلسی زیادتر شد.حال با این اوصاف و با شرایطی که چلسی و منچستر سیتی در فصل جاری دارند به نظر نمیرسد که یونایتد شانسی برای قهرمانی داشته باشد.

فن خال در این باره گفت:

دو امتیاز بسیار ارزشمند را از دست دادیم و من از این بابت ناراحتم ما تیم برتر بودیم و میتوانستیم استون ویلا را به راحتی ببریم.ولی انچه که برای من مهم است این است که به تیم بسیار بهتری نسبت به انچه که در ابتدای فصل بودیم بدل شده ایم و این رضایت بخش است نتیجه خیلی برایم مهم نیست.اگر می خواهیم در کورس قهرمانی باقی بمانیم باید مقابل چنین تیم هایی امتیازهای کامل را بگیریم.

وی افزود:

باید بگویم که در نیمه اول خیلی خوب نبودیم توپ های کمتری را روی دروازه حریف میریختیم و زیاد به مهاجمان توجه نمیشد و به همین دلیل بود که من مایکل کریک رو به جای فلچر به خط هافبک بردم چون میدانستم که کریک هجومی تر و البته پاسهای رو به جلوی بهتر و بیشری را ارسال میکند اما این کار هم برای رسیدن به پیروزی کافی نبود.

در نیمه دوم نیز خلاقیتی زیادی به خرج ندادیم و دلیل اصلی که بازی را نبردیم هم همین بود البته باید بگویم که در نیمه دوم مالکیت توپ کمتری را در اختیار داشتیم اما به مراتب حمله های بیشتری انجام میدادیم و خطرهای زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم و این یک نکته مثبت است.

سرمربی منچستریونایتد در پایان خاطر نشان کرد:

مساوی کردیم و من از این بابت بسیار ناراحتم فکر میکنم میتوانستی بازی را با بردی حتی پرگل نیز به اتمام برسانیم اما موفق به انجام این کار نشدیم و مسولیتش با من است.برای قهرمان شدن باید تیم هایی مثل استون ویلا را به راحتی برد و ما اکنون نمیتوانیم این کار را انجام دهیم و به همین دلیل هیچ گونه شانسی برای قهرمانی در فصل جاری نداریم,البته تا پایان فصل زمان زیادی مانده است.

 

 

۰ Comments